australiaboy Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Vurderer å kjøpe enten Canon PowerShot S3-IS eller Canon PowerShot A710is. Det som gjør at det står mellom disse to er stor optisk zoom og optisk bildestabilisator. Det jeg lurer på er om 12x optisk zoom er for mye for meg. Er det mulig å ta skarpe og fine bilder når en bruker full optisk zoom og ikke stativ? Jeg har nemlig ikke tenkt å bruke stativ noe særlig... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Så lenge du har greit lys og bildestabelisator fungerer det bra med 12xzoom Lenke til kommentar
007_james Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor ikke ta med Panasonic Lumix DMC-FZ50 i vurderingen? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor ikke ta med Panasonic Lumix DMC-FZ50 i vurderingen? 7450773[/snapback] Det koster kanskje litt mer? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvorfor ikke ta med Panasonic Lumix DMC-FZ50 i vurderingen? 7450773[/snapback] Panasonic Lumix FZ7 er mer likt de kameraene trådstarter har listet opp. Veldig likt Powershot S3IS, men begge har fordeler fremfor den andre. Lenke til kommentar
Opelen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Vurderer selv sterkt å kjøpe Canon PowerShot S3 IS som jeg kan få for 2500,- Men er det ikke litt lite med 6MP oppløsning. Mon tro dette kameraet kommer me d større oppløsning..? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Vurderer selv sterkt å kjøpe Canon PowerShot S3 IS som jeg kan få for 2500,-Men er det ikke litt lite med 6MP oppløsning. Mon tro dette kameraet kommer me d større oppløsning..? 7563386[/snapback] 6 megapixler er akkurat passe faktisk, og aldeles ikke for lite. Du får ikke mer skarphet i kamera med 10 megapixler rett og slett pga. at optikken ikke klarer å holde følge. 6 megapixler holder til A3, og enda større om du ikke er veldig kresen. Det er optikken som begrenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå