Arsenal_RULES Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg skal altså "oppgradere" datamaskinen min; skal kjøpe, hovedkort, cpu, minne og skjermkort. Budsjett på 8000-9000. Handleliste Noen tilbakemeldinger eller tips til bedre oppsett? EDIT: Handleliste oppdatert - minus skjermkort. Endret 7. desember 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Var visst ikke lov å gå inn på den handlevognen, nei.. Klikk av "Lesbar for alle", og deretter Oppdater inne på handlevognen din. Her er mitt forslag. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Var visst ikke lov å gå inn på den handlevognen, nei.. Klikk av "Lesbar for alle", og deretter Oppdater inne på handlevognen din. Her er mitt forslag. 7448839[/snapback] det var et veldig godt forslag.. Go for it.. Tror det er det beste du får for 9k. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Nå skal det gå an å gå inn på handlelisten min tror jeg. Sjekker imens handlelisten til jaynuz. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Det er vel kanskje greit å vite hva jeg hovedsakelig skal bruke datamaskinen til; ikke så veldig mye spill, mest filmredigering og den slags. Det var et sykt skjermkort må jeg si, sykt! Endret 7. desember 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Støtter Jaynuz sitt forslag jeg og, bra deler. Kom inn på ditt, men annbefaler heller jaynuz sitt. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg vet ikke om jeg tar med rå til å kjøpe et skjermkort til 4k, det ble litt mye. Tror jeg trapper ned på skjermkortet, og går opp når det gjelder cpu. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Om du spiller lite ser jeg ingen spesiellt god grunn til og kjøpe et skjermkort til 4k, da klarer du deg sikkert fint med noe billigere, Videoredigering er vel glad i en sprek CPU vil jeg tro(?) så en E6600 kan være et godt valg. Men ja, jaynuz sitt forslag var bra Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Abit AB9 er da ikke noe å satse på! Jaynuz forslag er klart best om du ikke bare må ha E6600. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har veldig lyst til å oppgradere datamaskinen før jul, men er det egentlig mye lurere av meg å vente helt til sommeren før jeg gjør det, med tanke på hvor mye cpu, minne, skjermkort kanskje kommer til å synke i pris? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Prisene på HW vil alltid synke. Til sommeren vil det være noe nytt som ligger i samme prisklasse og noe nytt det kanskje lønner seg å bytte til. DX10 kort er da et godt poeng og kan være fornuftig å vente på billigere/investere i. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Hvor mye kan du forvente at de forskjellige DX10-kortene har sunket i pris rundt mai, hvis dere skulle tippet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå