Skrollan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) i mine foreldres øyne er jeg et englebarn... men hva vet de... jeg røyka (men slutta), snusa (men sluttet med det å) og drekker så ofte jeg kan ... men er jomfru ennå da Endret 17. desember 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) -Begge vet jeg røyker/har røyka i 2 år. Tatt noen røyk med mor noen ganger, det vet ikke steafr -Begge vet jeg har prøvd snus. -Begge vet jeg drikker når jeg er seint ute i helgene. -Ingen veit om dop, siden det er null dop på meg. Men en god del i vennekretsen min gjør, og det vet de. -Ingen veit om sex I starten vard de rimelig strenge, som at jeg ikke fikk non penger før jeg hadde unnskyldt dem ordentlig og bevist at jeg er til og stole på osv. Men det siste året har de myknet opp og synes det er mer eller mindre greit så lenge jeg ikke trykker det opp i trynet dems. Er 17 år. Endret 18. desember 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Moren min har funnet kondomer i søpla og tomme spritflasker på rommet mitt. Hun tror nok ikke at jeg er en engel nei. 7504468[/snapback] Hvis mannen på avateren er deg så ligner du ikke stort på en engel nei 7505029[/snapback] Det er ei dame Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Tja, moren min vet ikke at jeg er aktiv gamer og spiller i et av verdens beste BF2-klaner ^^ Hver gang hun kommer så alt + tab-er jeg Endret 18. desember 2006 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Moren min har funnet kondomer i søpla og tomme spritflasker på rommet mitt. Hun tror nok ikke at jeg er en engel nei. Hvis mannen på avateren er deg så ligner du ikke stort på en engel nei Det er ei dame Hahahahah :!: Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Tja, moren min vet ikke at jeg er aktiv gamer og spiller i et av verdens beste BF2-klaner ^^ Hver gang hun kommer så alt + tab-er jeg 7527724[/snapback] Hvorfor skjuler du for din mor at du spiller dataspill? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvorfor skjuler du for din mor at du spiller dataspill? Skjønte du ik... Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Moren min vet ikke at jeg jobber for CIA og har forhørt og drept 17 mennesker. Hun tror jeg drar på lange fjellturer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Moren min vet ikke hvem jeg tenker på en sen kveld i senga KØDDER BARE SÅ DET ER KLART! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Siden muttern er medlem på forumet, så kan jeg ikke uttale meg... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Siden muttern er medlem på forumet, så kan jeg ikke uttale meg... 7529330[/snapback] Og når moren din leser dette får hun ikke mistanker Endret 18. desember 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har ikke noe godt "fortelle hverandre alt"-forhold til mamma, jeg ser bare ikke noe poeng i å juge (: 7448739[/snapback] Okei, mamma veit ikke at jeg er skeiv, eller halvskeiv. Og har man holdt på med jente, har a trodd det bare va ei venninne. Menja. Jeg fortalte det bare aldri, og.. akkurat nå er det ikke noe vits i å fortelle det, i og med at det ikke er no jente i livet mitt på den måten for tia (: Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vel, jeg drikker ikke, røyker ikke, snuser ikke, ''knuller'' ikke. Ergo. Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå