Gå til innhold

Vet mor di hva du holder på med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en forestilling om at foreldre som ikke bryr seg i de aller fleste tilfeller er dårligere foreldre enn andre. Hva mener dere om det?

7516939[/snapback]

Tvert imot vil jeg si der.

De vet hvordan dette må foregå og at de til syvende og sist ikke kan bestemme over dere.

Må jo finne ut selv hvordan man skal leve, det kan ikke foreldra bestemme enten de vil det eller ikke.

Lenke til kommentar

Vis jeg ikke røyker, snuser, drikker osv før jeg er 18 betaler pappa lappen for meg, har derfor ikke noe behov for sånt heller. Er vel ikke så mye å holde hemlig, men mutter har virka litt bekymra etter at jeg fikk dame. "Ikke lukk døra da" Jeg har da alltid lukket døra på rommet før :hmm:

 

EDIT: Glømte topic litt.

 

Tror vel de vet det meste.

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar

Her vet di ihvertfall om fyll og sex. :p Kommentaren jeg fikk før jeg for ut igår var, "kan du ikke være hjemme en lørdagskveld for en gangs skyld?

Ellers så er det jo en del råkjøring jeg er tatt for også. Prøvde å nekte for alt når jeg ble rapportert, men familiens bil måtte plutselig repareres for rundt 30 000 2 mnd etter jeg fikk lappen :ohmy:

Endret av DraZeN
Lenke til kommentar

Mine foreldre vet da alt. Jeg lyver ikke til dem å kommer heller ikke til å gjøre. Lyver man en gang så begynner man på en labyring som aldri tar slutt.

Jeg røyker ikke, men drikker noen helgner, og går på byen. (Jeg er 19 år).

Har dame som er 20, så de vet sikkert at vi har sex, men dem bryr seg ikke så lenge dama går på pilla. :)

Ellers så har dem ikke noe anna å klage over, har gode karakterer å lovende fremtid.

Jeg hjelper mine foreldre med å betale 4000kr i mnd til dem, fyller på bensin i bilen når det trengs. Dem vet at jkeg kan flytte ut når jeg vil. :)

Som jeg kommer til å gjøre når det har gått ca 6mnd med dama, 3mnd gjennstår. :w00t:

Lenke til kommentar
. Er vel ikke så mye å holde hemlig, men mutter har virka litt bekymra etter at jeg fikk dame. "Ikke lukk døra da" Jeg har da alltid lukket døra på rommet før :hmm:

 

 

Tror vel de vet det meste.

7517985[/snapback]

 

 

Fra du er 16 har du rett til ditt eget sexliv. Det burde foreldra di forstå, så når du sier du har dame, og du er jævla kåt, så legger du til en kommentar ; Klapp igjen

 

Morsan vet det meste, fordi jeg har det morro ved å fortelle hu det :p

Lenke til kommentar
. Er vel ikke så mye å holde hemlig, men mutter har virka litt bekymra etter at jeg fikk dame. "Ikke lukk døra da" Jeg har da alltid lukket døra på rommet før :hmm:

 

 

Tror vel de vet det meste.

7517985[/snapback]

 

 

Fra du er 16 har du rett til ditt eget sexliv. Det burde foreldra di forstå, så når du sier du har dame, og du er jævla kåt, så legger du til en kommentar ; Klapp igjen

 

Morsan vet det meste, fordi jeg har det morro ved å fortelle hu det :p

7524028[/snapback]

En passende kommentar når de ber om at døra skal være åpen er å si: "Sex er både naturlig og godt. Og slapp av dere skal ikke bli besteforeldre før om 9 måneder..."

Skal vedde på at de blir ganske paffe da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...