Aleks_r Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ja. Definitivt. Mamma er ikke dum. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ja. Definitivt. Mamma er ikke dum. 7516041[/snapback] Da er det vel du som er dum da? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Foreldrene mine har aldri nektet meg å drikke, så jeg har aldri trengt å gjemme øl i skogen eller i klesskapet for å ikke å bli tatt når jeg var yngre. Har komt dritings hjem mange ganger, uten at jeg har fått kjeft for det. De vet nok det meste av det jeg driver med Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Har en forestilling om at foreldre som ikke bryr seg i de aller fleste tilfeller er dårligere foreldre enn andre. Hva mener dere om det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Har en forestilling om at foreldre som ikke bryr seg i de aller fleste tilfeller er dårligere foreldre enn andre. Hva mener dere om det? 7516939[/snapback] Jeg tror det kommer helt an på hva de bryr seg om/med. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Har en forestilling om at foreldre som ikke bryr seg i de aller fleste tilfeller er dårligere foreldre enn andre. Hva mener dere om det? 7516939[/snapback] Sikkert. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Mamma vet mer enn jeg vet at hun vet. (...?) Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 tviler at hun gjør men jeg driver ikke med noe heller da.... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Foreldrene mine vet at jeg bruker snus og drikker alkohol, og har pent lite imot det. Øvrig rusmisbruk har de ingen anelse om. 7449168[/snapback] Sokke-røyking? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hmm, Skal nå si da jeg bodde hjemme viste nok mor godt hva jeg holdt på med..... Hun fokuserte heller på å gi meg en riktig drikke kultur. Så når jeg var 17 begynte hun sånn smått å kjøpe alkohol til meg (typisk 4 øl osv) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Har en forestilling om at foreldre som ikke bryr seg i de aller fleste tilfeller er dårligere foreldre enn andre. Hva mener dere om det? 7516939[/snapback] Tvert imot vil jeg si der. De vet hvordan dette må foregå og at de til syvende og sist ikke kan bestemme over dere. Må jo finne ut selv hvordan man skal leve, det kan ikke foreldra bestemme enten de vil det eller ikke. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Vis jeg ikke røyker, snuser, drikker osv før jeg er 18 betaler pappa lappen for meg, har derfor ikke noe behov for sånt heller. Er vel ikke så mye å holde hemlig, men mutter har virka litt bekymra etter at jeg fikk dame. "Ikke lukk døra da" Jeg har da alltid lukket døra på rommet før EDIT: Glømte topic litt. Tror vel de vet det meste. Endret 16. desember 2006 av mrbjoern Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Her vet di ihvertfall om fyll og sex. Kommentaren jeg fikk før jeg for ut igår var, "kan du ikke være hjemme en lørdagskveld for en gangs skyld? Ellers så er det jo en del råkjøring jeg er tatt for også. Prøvde å nekte for alt når jeg ble rapportert, men familiens bil måtte plutselig repareres for rundt 30 000 2 mnd etter jeg fikk lappen Endret 17. desember 2006 av DraZeN Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Mine foreldre vet da alt. Jeg lyver ikke til dem å kommer heller ikke til å gjøre. Lyver man en gang så begynner man på en labyring som aldri tar slutt. Jeg røyker ikke, men drikker noen helgner, og går på byen. (Jeg er 19 år). Har dame som er 20, så de vet sikkert at vi har sex, men dem bryr seg ikke så lenge dama går på pilla. Ellers så har dem ikke noe anna å klage over, har gode karakterer å lovende fremtid. Jeg hjelper mine foreldre med å betale 4000kr i mnd til dem, fyller på bensin i bilen når det trengs. Dem vet at jkeg kan flytte ut når jeg vil. Som jeg kommer til å gjøre når det har gått ca 6mnd med dama, 3mnd gjennstår. Lenke til kommentar
Kulan_Snær Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Foreldra mine veet absolutt ingenting! Men så har jeg jo aldri gjort noe heller Lenke til kommentar
scythe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 alle sier de ikke ser noe grunn i å lyve men det gjør jeg noen ganger foreldrene mine vet ikke en dritt TROR JEG Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 . Er vel ikke så mye å holde hemlig, men mutter har virka litt bekymra etter at jeg fikk dame. "Ikke lukk døra da" Jeg har da alltid lukket døra på rommet før Tror vel de vet det meste. 7517985[/snapback] Fra du er 16 har du rett til ditt eget sexliv. Det burde foreldra di forstå, så når du sier du har dame, og du er jævla kåt, så legger du til en kommentar ; Klapp igjen Morsan vet det meste, fordi jeg har det morro ved å fortelle hu det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 . Er vel ikke så mye å holde hemlig, men mutter har virka litt bekymra etter at jeg fikk dame. "Ikke lukk døra da" Jeg har da alltid lukket døra på rommet før Tror vel de vet det meste. 7517985[/snapback] Fra du er 16 har du rett til ditt eget sexliv. Det burde foreldra di forstå, så når du sier du har dame, og du er jævla kåt, så legger du til en kommentar ; Klapp igjen Morsan vet det meste, fordi jeg har det morro ved å fortelle hu det 7524028[/snapback] En passende kommentar når de ber om at døra skal være åpen er å si: "Sex er både naturlig og godt. Og slapp av dere skal ikke bli besteforeldre før om 9 måneder..." Skal vedde på at de blir ganske paffe da Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Vet nok det meste tror jeg. Ikke at jeg opplyser dem om hva jeg gjør lenger, men de har da vært unge en gang de også. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 mor vet om at jeg snuser drikker og knuller men hu veit ikke at jeg røyker i ny og ne da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå