Gå til innhold

Vet mor di hva du holder på med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mamma vet at jeg drikker, men ikke hvor mye. Da jeg var hjemme i høstferien, fant hun en pose med 9 flasker øl som jeg skulle ha senere. Hun ble helt satt ut, og jeg sa at jeg og veninnen min skulle dele på det. Hun synes fremdeles det var litt vel mye med 4 øl, men det fikk gå for den gangen, så lenge jeg var forsiktig. Hun vet jeg har festrøyket litt, men tror fremdeles jeg er jomfru, og at jeg aldri har røyket hasj. Hun hadde sikkert fått hjerteattak om hun visste alt jeg har gjort.

Jeg skulle ønske jeg kunne fortelle henne mer, men hun er så utrolig ømfintelig på slikt. Tar den guittrip greia fullt ut, og mener det er hennes feil.

Ja, mamma er religiøs.

Lenke til kommentar
Skilpadde: Du er 19. Moren din tror IKKE at du er jomfru. Hun vet innerst inne at du ikke er det, hun liker bare å fortelle seg selv (og gjerne deg) at du fortsatt er det. :p

7499335[/snapback]

Joda, hun tror det. Vi har hatt mange samtaler om emnet, jeg kan være utrolig overbevisende til tider, hun har aldri hatt noe tvil. Spesielt siden jeg nesten aldri har med typer hjem, fordi foreldrene mine er overhyggelige. "Neimen heisann, kom å drikk kaffe med oss, hva heter bestemoren din, hvor gammel er du, har du lappen? Liker du Bush? vil du bli med oss på hytta i helga?"

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva foreldre skal ta så langt på vei for når ungen deres drikker seg drita på byen i en alder av 16.

Jeg veit at begge foreldrene mine gjorde det samme som meg i den alderen.

Og som lærling jobber jeg med godt voksne folk, han ene skjønner ikke hvorfor folk sier vi ungdommer drikker dobbelt så mye nå enn de gjorde før.

Han sier de pleide å drikke til det sa stopp nesten hver helg.

Og siden jeg gjør nesten det samme, skjønner han ikke at jeg kan greie å drikke dobbelt så mye som han :p

Men er vel for at de voksne alltid tror de selv har vert "englebarn"

Lenke til kommentar
Alle som røyker er idioter, dere burde ha tenkt på konsekvensene helsemessig før dere bestemte dere for å bli avhengig.

7500330[/snapback]

"Alle som røyker er idioter" faktisk. Nei, der tar du feil gitt. Å røyke gjør deg ikke til en idiot, idiot.

Lenke til kommentar

Foreldrene mine skjønner alt.. Trenger ikke si noe til dem. Alkohol skjønte dem når jeg kom hjem veldig kvalm som 15åring.. pappa bare glisa og ba meg ta det litt mer med ro. Røyk kom litt plutselig på meg, men ved et random familietreff spurte pappa om jeg ville bomme en :p.

Sex ja.. vel det var vel litt mer at de oppdaget.. kan være greit å låse dører.

Av andre ting.. hmm.. som man var dum å gjøre når man var yngre.. Tror de vet.

Lenke til kommentar
Uhm. Sa til mamma en gang at det var en viss sjangse for at jeg skulle bli pappa. Utenom det så er alt annet småplukk.. røyk, snus og alkohol. Annen rus er sikkert spennende det, men det er også råkjøring i 250 i tettbygde strøk.

7500919[/snapback]

Signer opp for å bli med i 250 ;)

Lenke til kommentar
Uhm. Sa til mamma en gang at det var en viss sjangse for at jeg skulle bli pappa. Utenom det så er alt annet småplukk.. røyk, snus og alkohol. Annen rus er sikkert spennende det, men det er også råkjøring i 250 i tettbygde strøk.

7500919[/snapback]

Tar meg heller en heftig kolatur enn å kjøre i 250 i tettbygd strøk

Endret av stakan
Lenke til kommentar

HAHAHA, jeg ler når jeg hører fyllehistorier fra venner. Det høres veldig lite gøy ut egentlig.

Jeg verken røyker, drikker eller "knuller"(hater det ordet). Jeg tror moren min tror jeg drikker mer enn jeg gjør, fordi hver gang jeg skall til byen så sier henne klart i fra : "ikke noe TULL" Hvilket var akuratt det samme som som hun sa første (og eneste) gangen jeg var hos en kamerat og "drakk" (hun skjønte at jeg drakk da for some reason, kanskje fordi jeg var helvetes bakfull dagen etter?)

NÅ er spørsmålet: Vet moren din brukernavnet ditt på diskusjon.no? :!:

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...