Gå til innhold

Vet mor di hva du holder på med?


Anbefalte innlegg

Synes det virker som mange foreldre ikke stiller skikkelige grenser for barna sine. Og jeg vet at mine foreldre hadde reagert om jeg hadde kommet dritings hjem om jeg hadde vært tretten eller fjorten. Og foreldrene mine er veldig åpne og greie.

 

Men når det gjelder drikking, så har verken jeg eller søsteren min fått noe drikke hjemmefra, og det har de vært strenge på. Og jeg drakk ikke før jeg ble atten, og da kunne jeg og få alkohol av mine foreldre.

 

Synes d egentlig er flott at mine foreldre tok dette standpunktet, og jeg angrer ikke på at jeg ikke drakk før jeg ble så gammel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det virker som mange foreldre ikke stiller skikkelige grenser for barna sine. Og jeg vet at mine foreldre hadde reagert om jeg hadde kommet dritings hjem om jeg hadde vært tretten eller fjorten. Og foreldrene mine er veldig åpne og greie.

 

Men når det gjelder drikking, så har verken jeg eller søsteren min fått noe drikke hjemmefra, og det har de vært strenge på. Og jeg drakk ikke før jeg ble atten, og da kunne jeg og få alkohol av mine foreldre.

 

Synes d egentlig er flott at mine foreldre tok dette standpunktet, og jeg angrer ikke på at jeg ikke drakk før jeg ble så gammel.

7456098[/snapback]

 

Fint for deg da. Jag angrer ikke på at drakk før jeg var 18 :)

Lenke til kommentar

Utrolig nok verken drikker jeg, røyker eller snuser.

Heller ikke puling nå iallefall, men hadde jeg hatt noen så kunne vell kanskje det også forekomt?:p

Pleier ofte å henge i tråd med alkoholbruken i min aldersgruppe, men jeg ønsker ikke på noen måte å ha stempel på meg for å være rundbrenner. Forhold skal ikke bare handle om puling heller, synes jeg. :p

Ellers er jeg vel en skikkelig bråkebøtte på skolen, men jobber alt jeg kan for å prøve å få G i orden/oppførsel siste året.

Hjemme kan jeg også være en skikkelig drittsekk, og både her og ute kommer fort styggere ord ut. Hjemme blir det ikke slått noe hardt ned på med ett "faen" o.l.

 

Morsom tråd forøvrig!

Lenke til kommentar

Jeg både drikker, røyker og har sex.

 

men så er jeg jo 20år gammel så det må jeg jo få lov til :p

 

 

begynte vel å drikke når jeg var 14-15. Og mamma og pappa viste jo at jeg drakk, og dem ga jo klart inntrykk om at dem ikke likte det. Å det sjønner jeg jo godt :p

Men nå er det jo sånn at mange ungdommer gjør ting og tang forde om at foreldrene sier at man ikke får lov til det.

 

Men å prøve ting som alkohol osv er jo en ting som følger med når man er ungdom. Like greit å få det gjort da istedet for å begynne når man er 30 :p

Lenke til kommentar
Muttern vet at jeg lager eksplosiver og snuser og drikker osv... Men hun vet ikke at jeg tar meg en Jonas i ny og ne.

7454347[/snapback]

Hihi :)

Jeg drikker, men snuser og røyker ikke.

Edit: Var faktisk mamma sitt forslag at jeg skulle få lov til å drikke. :D

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

Tja, en kan begynne å lure på hvordan foreldre egentlig er. Spesielt når faren til en jeg kjenner kjøper snus for at sønnen skal selge videre, og aldeles ikke mistenker at han snuser selv.

Utrolig merkelig (evt. at faren er blind for alt annet enn fortjeneste :p).

 

For min del er det lite mor mi egentlig har interesse av når det gjelder slike ting.

(Dårlig formulering, les: Jeg driver ikke med noe som de har noe spesielt imot).

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Tja, jeg tror mamma veit hva jeg driver med.. Dvs jeg at jeg ikke røyker eller snuser.

Men sex og alkohol veit hu om.. Skulle bare mangle ettersom jeg har sagt ifra at jeg drar på fest osv.. Og sex'n burde a nesten skjønne da jeg har vært i et forhold i 9 mnd, hadde vel vært litt rart om noe ikke hadde skjedd da? :p

Endret av Equirinox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...