Loeve Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Foreldrene mine vet at jeg bruker snus og drikker alkohol, og har pent lite imot det. Øvrig rusmisbruk har de ingen anelse om. 7449168[/snapback] Og slik liker vi det =) 7450848[/snapback] Damn right. Tror ikke noen av de hadde kastet meg ut eller noe, men alt annet enn alkohol får folk til å tro at du er narkoman, så det hadde nok ikke blitt det samme. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Mamma vet om snusinga, sexen og alkoholen, og hun har ikke så mye imot det. Bare alkoholen holder seg i moderate mengder går det greit. Ganske greit faktisk, sånn sett. Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Foreldrene mine er ikke så naive at de ikke skjønner alkoholen. Sexen er naturlig etter 2 år med dame og snusing vet jeg ikke hvordan de har funnet ut, men det vet dem da. Faen jeg lurer på hvordan de har funent det ut Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Foreldrene mine er ikke så naive at de ikke skjønner alkoholen. Sexen er naturlig etter 2 år med dame og snusing vet jeg ikke hvordan de har funnet ut, men det vet dem da. Faen jeg lurer på hvordan de har funent det ut 7451125[/snapback] Leppa di?? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har liksom aldri vært noe stress å drikke siden jeg har vært 16, så jeg skjønner ikke hvorfor visse foreldre er så sinnsykt overprotective... Fikk lappen fordi jeg ikke røyker/snuser, har ikke prøvd noen av delene heller, så Sex, de er vel ikke komplette idioter heller, har man dame er det vel naturlig med sex! De sier bare ting som "vil ikke ha noe barnebarn, eller husk kondom! P-piller ftw Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Leppa di?? 7451321[/snapback] Dem sier det til meg basert på hvordan leppa mi ser ut? den har ikke forandret seg. Og de har aldri sett meg med snus. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Og de har aldri sett meg med snus. 7451353[/snapback] Og åssen veit du det helt sikkert? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Dem sier det til meg basert på hvordan leppa mi ser ut? den har ikke forandret seg. Og de har aldri sett meg med snus. 7451353[/snapback] "duu, vi så sønnen din med snus i leppa i byen her om dagen. Snuser han?" Når de hører det av folk skjønner de. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Mamma vet absolutt alt, jeg har et veldig godt forhold til mamma og forteller henne alt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Mamma vet absolutt alt, jeg har et veldig godt forhold til mamma og forteller henne alt. 7451496[/snapback] Åeh, nå skulle jeg søke opp den "osteepisoden", men jeg finner bare "EDIT: Ikke viktig." =( Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Mamma har ferska meg i det meste. =/ Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) EDIT: oups, jeg mente selvsagt: Jeg knuller, røyker, snuser og drikker med deres mødre jeg. Endret 7. desember 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 drikker fikk hun vite i 8ende klasse. Så det er ikke noe problem. Men det med sex vet jeg ikke om hun vet enda. Tror hun har sine misstanker. Dama kommer jo innom og jeg til henne. Og døra er som oftest låst Men jeg driter egentlig i det. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 morra mi veit om det meste jeg gjør...har ett veldig åpent forhold. Det er selfølgelig ting hun ikke vet, men det er for hennes egen skyld. Det er også ting jeg forteller, som jeg holder litt tilbake, bare for å ikke lage no ut av det. Nå bor jeg ikke hjemme, men som sagt, så forteller jeg det meste som skjer. PS! Skruf er hardcore shit Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Foreldrene mine vet at jeg bruker snus og drikker alkohol, og har pent lite imot det. Øvrig rusmisbruk har de ingen anelse om. 7449168[/snapback] Og slik liker vi det =) 7450848[/snapback] Ønsker noen å definere "øvrig rusmisbruk " for meg ? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Med tanke på at mamma konstant kjøpte øl og sprit til meg før når jeg trengte noen til å gjøre dette, ser jeg ikke på det som den store overraskelsen om jeg plutselig skulle finne ut at mamma faktisk vet at jeg drikker og har drukket. Og ellers virker det som om de har sånn ca. passe god peiling på hva jeg gjør og ikke gjør, har jo rett som det er hendt at jeg har måttet bomme en røyk av mutter'n eller fatter'n. Men nå når jeg for det meste foretrekker sigar er det som regel aldri noen å bomme av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 De vet jeg drikker og har visst det siden jeg var 14-15. De nekter å tro at jeg bruker snus, og maser stadig vekk om hvem det er jeg kjøper til (har snusen i kjøleskapet). Søstersen sladra om at jeg røyka og mamma vil ikke snakke med meg om det De har null tro på at røyk hjelper når en er deppa... Og sex har jeg ikke, da jeg fortsatt er jomfru og trives med det. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Foreldrene vet ingenting om meg. Jeg liker det sånn. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er en veldig ærlig person. Kanskje litt brutalt ærlig i blant. Når foreldrene mine spør meg om noe, så svarer jeg ærlig, på godt og vondt. Jeg hadde ikke orket å gå rundt å gjemme alt unna hele tiden. Hvis man sier sannheten er ting ubehagelig en liten stund, men så blir det bare akseptert etter hvert. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tja, vet vel det meste? Handler kasse på kasse med pils til meg når de er i Tyskland, røyker gjør jeg ikke..sex vet de jo, har blitt ferska med kølla i full action i dusjen så..og jeg bor jo i leilighet med dama, så de regner nok med slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå