Gå til innhold

Vet mor di hva du holder på med?


Anbefalte innlegg

Foreldrene mine vet at jeg bruker snus og drikker alkohol, og har pent lite imot det. Øvrig rusmisbruk har de ingen anelse om.

7449168[/snapback]

Og slik liker vi det =)

7450848[/snapback]

 

Damn right. Tror ikke noen av de hadde kastet meg ut eller noe, men alt annet enn alkohol får folk til å tro at du er narkoman, så det hadde nok ikke blitt det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har liksom aldri vært noe stress å drikke siden jeg har vært 16, så jeg skjønner ikke hvorfor visse foreldre er så sinnsykt overprotective... Fikk lappen fordi jeg ikke røyker/snuser, har ikke prøvd noen av delene heller, så :p

 

Sex, de er vel ikke komplette idioter heller, har man dame er det vel naturlig med sex! De sier bare ting som "vil ikke ha noe barnebarn, eller husk kondom!

 

P-piller ftw :w00t:

Lenke til kommentar

morra mi veit om det meste jeg gjør...har ett veldig åpent forhold. Det er selfølgelig ting hun ikke vet, men det er for hennes egen skyld. Det er også ting jeg forteller, som jeg holder litt tilbake, bare for å ikke lage no ut av det.

 

Nå bor jeg ikke hjemme, men som sagt, så forteller jeg det meste som skjer.

 

PS! Skruf er hardcore shit

Lenke til kommentar

Med tanke på at mamma konstant kjøpte øl og sprit til meg før når jeg trengte noen til å gjøre dette, ser jeg ikke på det som den store overraskelsen om jeg plutselig skulle finne ut at mamma faktisk vet at jeg drikker og har drukket. Og ellers virker det som om de har sånn ca. passe god peiling på hva jeg gjør og ikke gjør, har jo rett som det er hendt at jeg har måttet bomme en røyk av mutter'n eller fatter'n.

 

Men nå når jeg for det meste foretrekker sigar er det som regel aldri noen å bomme av. :cry:

Lenke til kommentar

De vet jeg drikker og har visst det siden jeg var 14-15.

De nekter å tro at jeg bruker snus, og maser stadig vekk om hvem det er jeg kjøper til (har snusen i kjøleskapet).

Søstersen sladra om at jeg røyka og mamma vil ikke snakke med meg om det :p De har null tro på at røyk hjelper når en er deppa...

 

Og sex har jeg ikke, da jeg fortsatt er jomfru og trives med det.

Lenke til kommentar

Jeg er en veldig ærlig person. Kanskje litt brutalt ærlig i blant.

 

Når foreldrene mine spør meg om noe, så svarer jeg ærlig, på godt og vondt. Jeg hadde ikke orket å gå rundt å gjemme alt unna hele tiden. Hvis man sier sannheten er ting ubehagelig en liten stund, men så blir det bare akseptert etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...