Gå til innhold

Vet mor di hva du holder på med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så fornuftig at mamma spør ikke.

 

Husker når jeg var på 17 års alderen, å jeg skulle på fest. Så spurte jeg mamma om hun kunne kjøre meg, så spurte hun hva jeg skulle. Så sa jeg "Jeg skal på fest å knulle" svaret jeg fikk var "Okei, jeg kommer å henter deg halv 3".

 

Men så er jeg sikkert den mest fornuftige personen i hele slekta, å hu veit at jeg aldri ville gjort det. Røyker ikke, drikker ikke no ofte, snuser ikke. Hun blir ikke redd om jeg skulle finne på å stikke til Hamar en helg, for hu veit jeg ikke gjør noe galt uansett :)

Lenke til kommentar

Mamma vet om alt jeg driver med. Det har hun gjort siden jeg var sånn 15-16. Røyking, drikking, snusin, sex osv osv. Når jeg begynte på vgs, så snakka vi om alt det der, og vi kom fram til at sålenge jeg ikke drakk hb, fikk jeg feste. Så lenge jeg brukte kondom, fikk jeg pule. Og røykinga kunne hun liksom ikke gjøre noe med da.

 

Det er ingen vits og prøve å lyve til foreldrene sine, de vet så jævla mye mer enn du skulle tro. :p

 

Må være en sjette sans eller noe sånt, mødre spesielt, har det..

Lenke til kommentar

Meh, jeg sier det meste til mamma, hva hun sier videre til pappa driter jeg i.

Bare det ikke har med jul å gjøre, for det liker ham ikke.

De mobber meg for at jeg har et aktivt sexliv, dog. Ellers går det helt greit å snakke med dem om ting, og det er fint å ha noen som kan kjøpe øl/røyk/annet til meg :)

Lenke til kommentar
Nå er jeg 19 år da, så de har vel ikke så mye de skulle ha sagt, men at jeg drakk osv har de nok vist siden jeg var en 15-16.

7448742[/snapback]

 

 

Vel, jeg har alltid fått vite at sålenge jeg bor hjemme hos muttern og gammeln, så skal jeg følge reglene deres. Noe jeg i stor grad gjør.

 

Hvilke regler er et annet tema.

Mamma vet vel kanskje det meste, hun er den type mor som jeg syns er grei og ha med å gjøre, ler og ler .. Er kjempe grei, kjøper øl til meg til og med.

 

Men sex er det lite med ;P orker ikke mer fylle sex ( betegner ikke knullis i fylla så mye som sex ) ..

Røyker ikke, snuser ikke, ikke noe skruff og har vel blitt mindre med alkohol, selvom jeg bare er 16.

 

Rydda rommet nå, omøblerte, støvsuga, vaska og lufta. Ser ikke noe galt i om jeg er grei, så lenge morsan er grei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nå er jeg egentlig en ganske "snill" gutt...

 

verken røyker, drikker, snuser, knuller osv...

7449069[/snapback]

Ååh, gullungen. :wee:

 

Jeg verken røyker eller snuser, først og fremts fordi det ser helt avskyelig ut. Ikke drikker jeg alkohol heller, smaken er jo ikke så mye å skryte av.

7450440[/snapback]

 

ja ikke sant? ;) neida har no mine ting som de ikke får vite om... og det får heller ikke dere... :tease:

Lenke til kommentar

" Vet mor di hva du holder på med? "

Akkurat nå? Neivel! :o

Neh, men jeg er stort sett snill og grei jeg. Kanskje ikke fullt så grei som mamma tror, men alikevel. Bla.a. er jeg ganske sikker på at hun mener jeg er avholdsmann, fordi jeg ytrer litt fiendtlige holdninger når de drikker vin til maten nesten hver dag samtidig som de klager over alkoholavgiftene. Og at jeg generelt sett synes at vin er noe overpriset skvip. Nok om det. Røyka eller snusa har jeg aldri gjort, så det ekke mye å vite om. Men det er ganske lytt i huset, så når jeg har venninder på besøk hender det jeg får noen rare blikk dagen derpå. Ikke det at vi prater om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...