Thundercat Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Foreldrene mine vet nok det aller meste jeg driver med når det gjelder fest og fyll og sånt. Men så forteller jeg store deler av det selv.... :!: Har et ganske åpent forhold og, ganske greit egentlig. Men så har jeg aldri vært en skikkelig jævelunge heller da. :!: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er så fornuftig at mamma spør ikke. Husker når jeg var på 17 års alderen, å jeg skulle på fest. Så spurte jeg mamma om hun kunne kjøre meg, så spurte hun hva jeg skulle. Så sa jeg "Jeg skal på fest å knulle" svaret jeg fikk var "Okei, jeg kommer å henter deg halv 3". Men så er jeg sikkert den mest fornuftige personen i hele slekta, å hu veit at jeg aldri ville gjort det. Røyker ikke, drikker ikke no ofte, snuser ikke. Hun blir ikke redd om jeg skulle finne på å stikke til Hamar en helg, for hu veit jeg ikke gjør noe galt uansett Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Mamma vet om alt jeg driver med. Det har hun gjort siden jeg var sånn 15-16. Røyking, drikking, snusin, sex osv osv. Når jeg begynte på vgs, så snakka vi om alt det der, og vi kom fram til at sålenge jeg ikke drakk hb, fikk jeg feste. Så lenge jeg brukte kondom, fikk jeg pule. Og røykinga kunne hun liksom ikke gjøre noe med da. Det er ingen vits og prøve å lyve til foreldrene sine, de vet så jævla mye mer enn du skulle tro. Må være en sjette sans eller noe sånt, mødre spesielt, har det.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Drikker, snuser og tar en sig avogtil. Muttern vet det, ser ikke no grunn til å hjemme det bort akkurat, hu tar det greit. Er vel også noe som heter ærlighet varer lengst? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har drukket og røyka og foreldrene mine vet ikke noe Håper jeg... Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg verken drikker, røyker eller snuser. De vet godt hva jeg holder på med, men så er jeg jo bare 13 år da Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 drikker ikke, røyker ikke, snuser ikke, ikkeno sex liv enda og har aldri drivi med dop. Er på en måte ikke så mye å vite om. Jeg kan være en dritt av og til, men det har jeg vært så lenge jeg kan huske >_> 7449500[/snapback] Så flott at du er en snill gutt/jente Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg drikke,røyke og feste. Jeg er nesten 100% sikker på at faren mi vet at jeg gjør det, selvom jeg aldri har røykt foran han. Endret 7. desember 2006 av Chakl Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Alkohol: Nei Røyking: Nei Snus: Nei Andre rusmidler: Nei Bare 2,5 år til nå så kommer lappen gratis. Og viss jeg holder meg unna lenger, blir det 10.000 i spons til bil når jeg blir 20 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Meh, jeg sier det meste til mamma, hva hun sier videre til pappa driter jeg i. Bare det ikke har med jul å gjøre, for det liker ham ikke. De mobber meg for at jeg har et aktivt sexliv, dog. Ellers går det helt greit å snakke med dem om ting, og det er fint å ha noen som kan kjøpe øl/røyk/annet til meg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Åjada. De vet om røykinga og drikkinga. Og garantert sexen, da det har vært litt nære på et par ganger. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Alkohol: Nei Røyking: Nei Snus: Nei Andre rusmidler: Nei Banning: Nei Eg har inga interesse for å gjere det som står over uansett. A.V Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå er jeg 19 år da, så de har vel ikke så mye de skulle ha sagt, men at jeg drakk osv har de nok vist siden jeg var en 15-16. 7448742[/snapback] Vel, jeg har alltid fått vite at sålenge jeg bor hjemme hos muttern og gammeln, så skal jeg følge reglene deres. Noe jeg i stor grad gjør. Hvilke regler er et annet tema. Mamma vet vel kanskje det meste, hun er den type mor som jeg syns er grei og ha med å gjøre, ler og ler .. Er kjempe grei, kjøper øl til meg til og med. Men sex er det lite med ;P orker ikke mer fylle sex ( betegner ikke knullis i fylla så mye som sex ) .. Røyker ikke, snuser ikke, ikke noe skruff og har vel blitt mindre med alkohol, selvom jeg bare er 16. Rydda rommet nå, omøblerte, støvsuga, vaska og lufta. Ser ikke noe galt i om jeg er grei, så lenge morsan er grei. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå er jeg egentlig en ganske "snill" gutt... verken røyker, drikker, snuser, knuller osv... 7449069[/snapback] Ååh, gullungen. Jeg verken røyker eller snuser, først og fremts fordi det ser helt avskyelig ut. Ikke drikker jeg alkohol heller, smaken er jo ikke så mye å skryte av. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Snus: Nei Røyk: Nei Sex: Nei Drikking: Nja Ikke mye å sjule der. Endret 7. desember 2006 av Concubine Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Foreldrene mine vet at jeg bruker snus og drikker alkohol, og har pent lite imot det. Øvrig rusmisbruk har de ingen anelse om. 7449168[/snapback] Og slik liker vi det =) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Vet mor di hva du holder på med? Det håper jeg da ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå er jeg egentlig en ganske "snill" gutt... verken røyker, drikker, snuser, knuller osv... 7449069[/snapback] Ååh, gullungen. Jeg verken røyker eller snuser, først og fremts fordi det ser helt avskyelig ut. Ikke drikker jeg alkohol heller, smaken er jo ikke så mye å skryte av. 7450440[/snapback] ja ikke sant? neida har no mine ting som de ikke får vite om... og det får heller ikke dere... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 " Vet mor di hva du holder på med? " Akkurat nå? Neivel! :o Neh, men jeg er stort sett snill og grei jeg. Kanskje ikke fullt så grei som mamma tror, men alikevel. Bla.a. er jeg ganske sikker på at hun mener jeg er avholdsmann, fordi jeg ytrer litt fiendtlige holdninger når de drikker vin til maten nesten hver dag samtidig som de klager over alkoholavgiftene. Og at jeg generelt sett synes at vin er noe overpriset skvip. Nok om det. Røyka eller snusa har jeg aldri gjort, så det ekke mye å vite om. Men det er ganske lytt i huset, så når jeg har venninder på besøk hender det jeg får noen rare blikk dagen derpå. Ikke det at vi prater om det. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Både mor og far vet at jeg drikker av og til, mamma pleier å komme med spybøtte når jeg kommer hjem, uansett om jeg har drukket eller ikke. Sex, ja, jeg tipper de har hørt det et par ganger, og lillebror har kommet inn på rommet to-tre ganger. Ellers røyker jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå