Gå til innhold

Vet mor di hva du holder på med?


Anbefalte innlegg

Noen av dere bor hos mor, andre er flyttet ut.

Alle har sine hemmeligheter. Hvilke vet mamma om?

Og hva sier hun om det? Tror hun du er en engel, eller har hun mistanker?

Jeg tenker på fyll, sex, røyk, snus, rusmidler og alt slikt.

 

Jeg verken røyker, drekker eller knuller. Mor synes jeg er verdenss mest veloppdragne 19-åring. Men hun vet ikke at jeg snuser Skruf.

 

Kanskje ikke dommedag, akkurat. Men hva med dere?

Hun blir så skuffet hvis hun finner det ut, at jeg vil holde det hemmelig.

 

:-)

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor hjemme.

Mamma veit det meste - fyll, røyk og sex.

Fyll og røyk fordi jeg ikke ser noe poeng i å juge om det, og sex fordi folka kom hjem litt tidligere enn antatt en gang (nei, de gikk ikke inn og så noe, men hørte det vissnok godt).

 

Jeg har ikke noe godt "fortelle hverandre alt"-forhold til mamma, jeg ser bare ikke noe poeng i å juge (:

Lenke til kommentar

Moren min vet at jeg drikker og snuser og at jeg har røykt.

 

Faren min har overrasket meg når jeg har hatt sex, så jeg har en følelse av at han vet det, om han har sagt det til moren min vet jeg ingenting om, men tror ikke foreldre er så dum som mange tror. Ehm, tror nok egentlig at de visste det før han overrasket meg også, sånn siden hver gang jeg var ute å drakk hadde jeg med meg en ny jente hjem (hadde en litt dårlig periode i livet mitt).

 

Og jeg har heller ikke noe sånt forhold til de der jeg forteller alt, de er bare smartere enn meg.

 

Nå er jeg 19 år da, så de har vel ikke så mye de skulle ha sagt, men at jeg drakk osv har de nok vist siden jeg var en 15-16.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Jeg bor hjemme.

Mamma veit det meste - fyll, røyk og sex.

Fyll og røyk fordi jeg ikke ser noe poeng i å juge om det, og sex fordi folka kom hjem litt tidligere enn antatt en gang (nei, de gikk ikke inn og så noe, men hørte det vissnok godt).

 

Jeg har ikke noe godt "fortelle hverandre alt"-forhold til mamma, jeg ser bare ikke noe poeng i å juge (:

7448739[/snapback]

Å nei :ohmy: Nå fikk jeg nesten vondt inni meg. Det må ha vært flaut.

 

Mamma og pappa vet det meste, mamma vet kanskje mest? Som bazukh sa, jeg ser ikke noe poeng i å lyve.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nå er jeg egentlig en ganske "snill" gutt...

 

verken røyker, drikker, snuser, knuller osv...

Dog jeg banner endel, ihvertfall når jeg er i humør til det. Og siden farssiden av familien min er forholdsvis religiøs.(Nå er riktignok ikke pappa så sinnsykt religiøs,

bestefar er verre, med religiøse møter hver søndag :dontgetit:)

Og på grunn av det blir ikke akkurat banning det som er mest akseptert...

Men jeg er uansett veldig sikker på at de vet det...

Lenke til kommentar
Foreldrene deres vet MYE mer enn hva dere liker å tro selv.. :)

7448965[/snapback]

det tror jeg er sant.

Jeg måtte få morrmi til å hente meg i byen da jeg var 15/16 drita full, og har aldri spydd som da.

Ble tatt for å røyke sigg da jeg var 15 ble tatt for røyking av hasj da jeg var 16..

Tror de skjønte hvorfor jeg og dama låste oss inn på rommet og hørte på høy musikk da jeg hadde dame.

nylg tok min far vannpipa mi, men har ikke sagt noe, og han lot flaskebongen min ligge igjen.. fordi vassbongen var ødelagt?

 

Så tror de veit mere enn de viser, det virker ikke som de bryr seg noe om det, jeg er jo 18 og ka gjøre hva jeg vil, men er det noe de ikke liker at jeg gjør mens jeg bor hjemme, såsyntes jeg de burde si ifra.

 

Men noe englebarn har jeg vel aldri vert :p

Lenke til kommentar

Jeg er åpen om det meste. Forteller kanskje ikke om mengden alkohol jeg har hatt i meg, men det vet godt at jeg drikker. Røyker gjør jeg ikke.

Regner med at de skjønner at jeg og kjæresten ikke spiller uno i senga heller.

Er åpen om omtrent alt, for jeg vil gjerne at de skal stole på meg, og at jeg kan stole på de. Da får jeg de på min side:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...