wewwen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Det jeg lurer på er hvordan dere oppgraderer byer, Oppgraderer dere til fortress så fort som mulig. Gjør dere det i alle byene? hva bygger dere i byer du har som er uvikige. Hvordan gjør du det rett og slett? Endret 7. desember 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 oppgradere til fortress? aldri.. oppgraderer til byer. har kun fortress i fronten. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Vel, jeg har slott ved fronten og kanskje ett bak (som lager de beste og dyreste troppene) og resten som byer for å generere handel og gull. Selv uviktige byer kan gi god profitt om man får bygd opp litt handel. Lenke til kommentar
Lovegun Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Mine byer fungerer som pengemaskiner, særlig kystbyene. Jeg bygger brothel og inn kun i noen få byer siden guvernørene får negative personlighetstrekk av disse bygningene. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Seriøst? Er det noe de får gode trekk av? Har ikke lagt meg så langt inn i akkurat det enda... Lenke til kommentar
Lovegun Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Rettelse, det var retinues, ikke trekk. Med en gang man bygger brothel får guvernøren en adultress i følget sitt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ahaaaa, det forklarer York guvernørenes mystiske evne til ALDRI å være trofast.... Legger kraftig opp til sjø handel jeg og, og ofte prøver jeg å spesialisere byer slik at jeg får det lauget jeg vil og da står den byen for spies/assassins etc Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Alle mine hovedstader er borger, velges en ny hovedstad er kravet at det skal være en borg. Det er borger ved fronten. Borgene skal være bygd såpass nærme en by at det ikke skal ta mer enn tre turer å komme til en borg eller omvendt. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvorfor må hovedstaden være en borg? Jeg prøver å ha en borg på hver front, eller i umiddelbar nærhet. F.eks. med Venice så gjorde jeg Ragusa om til en by når jeg hadde tatt Corinth og Thessalonika (sp?). Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hovedstaden må være en borg fordi det er en av mine rare "tvangstanker". Dessuten syns jeg hovedtaden skal være bbeskyttende i stedet for pengerik. Hovedstedene før var vel byer i de fleste riker, men jeg velger altså borger. Litt vanskelig å svare på hvorfor. Lenke til kommentar
edds Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvordan jeg bygger: Fokuserer på marked, veier og gårdsbruk i byene - samt ting som gir Public Order hvis folket er misfornøyd. I borgene bygger jeg for det meste barracs, ranges og stables så mye jeg kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå