Kjekssjokolade Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Endelig kom den mål sydde skytter dressen, som ble bestilt på årets LS. Tok litt tid, ca, en måned forsinket, men nå er den endelig her! Målsydd skytterdress fra Dagfinrud, juniormodellen, i kanvas, bare "detaljene" i skinn. Hadde det ikke vært for en naturfagsprøve som skal holdes imorgen, så hadde jeg vært å brukt den nå, men imårra, etter skoletid, da skal den skytes inn...gleder meg Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Høres sært ut. Men gratulerer. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Høres sært ut.Men gratulerer. 7448761[/snapback] Sært, kommer ann på øyet som leser, og sinnet som oppfatter. Det er kanskje en sær sport, men jeg liker det veldig godt, og har investert en del penger i den, så kommer ikke til å slutte med det første. Er god terapi, rolig chillesport Takk Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er selv stolt eier av en Sauer STR220 (med både .22 og 6,5-løp) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Er selv stolt eier av en Sauer STR220 (med både .22 og 6,5-løp) 7451441[/snapback] Skyter du innen et skytterlag? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Som bare rakker'n! Molde og Fannestranden Skytterlag. Er et meget lite miljø her i byen, det er faktisk langt større i småstedene noen mil utenfor byen. Men, vi er på vei opp, takket være nye ildsjeler! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Som bare rakker'n! Molde og Fannestranden Skytterlag. Er et meget lite miljø her i byen, det er faktisk langt større i småstedene noen mil utenfor byen. Men, vi er på vei opp, takket være nye ildsjeler! 7459291[/snapback] Bra Hvilken klasse skyter du i? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Gratulerer. Er du med i "350 klubben"? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Gratulerer. Er du med i "350 klubben"? 7510603[/snapback] Er nok det ja Lenke til kommentar
Sordal Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer. Jeg fikk meg også en ny skytedress forrige uke. Selve drakten er lagd av polert løve sener, og skinn, mens detaljene er lagd av elfenben. Bestilte den fra Afrika! Utrolig behagelig! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer. Jeg fikk meg også en ny skytedress forrige uke. Selve drakten er lagd av polert løve sener, og skinn, mens detaljene er lagd av elfenben. Bestilte den fra Afrika! Utrolig behagelig! 7540878[/snapback] Hva er det slags merke du kjøper det hos, hørtes eksotisk, men dyrefarlig ut. Kan du legge ut bilder? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Gratulerer. Jeg fikk meg også en ny skytedress forrige uke. Selve drakten er lagd av polert løve sener, og skinn, mens detaljene er lagd av elfenben. Bestilte den fra Afrika! Utrolig behagelig! 7540878[/snapback] Snedig. Har en laget av semsket dingoskrotum, jeg. Detaljene i skrittregionen er av ibenholdt, samt at den har noen utrolig lekre paljetter av hamp. - Stolt medlem av Xbox 360-klubben. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Gratulerer. Jeg fikk meg også en ny skytedress forrige uke. Selve drakten er lagd av polert løve sener, og skinn, mens detaljene er lagd av elfenben. Bestilte den fra Afrika! Utrolig behagelig! 7540878[/snapback] Snedig. Har en laget av semsket dingoskrotum, jeg. Detaljene i skrittregionen er av ibenholdt, samt at den har noen utrolig lekre paljetter av hamp. - Stolt medlem av Xbox 360-klubben. 7549974[/snapback] Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 wee, skyting er gøy. skyter for det meste med ag-3 i og med at jeg for tiden avtjener min verneplikt i sambandsbataljonen. har skutt N.A.I.S og skarpskyttermerket. morro Lenke til kommentar
Sordal Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg legger ofte ut landminer og skyter på de, får litt ekstra smell osv. Synes det er skikkelig tøft. Endret 21. desember 2006 av Sordal Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg legger ofte ut landminer og skyter på de, får litt ekstra smell osv. Synes det er skikkelig tøft. 7550587[/snapback] ? Velkommen til forumet Er ikke slik skyting jeg driver med, men hørtes jo artig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå