Gå til innhold

Nye skytterdressen har kommet

Kjekssjokolade

Anbefalte innlegg

Endelig kom den mål sydde skytter dressen, som ble bestilt på årets LS. Tok litt tid, ca, en måned forsinket, men nå er den endelig her!

Målsydd skytterdress fra Dagfinrud, juniormodellen, i kanvas, bare "detaljene" i skinn. Hadde det ikke vært for en naturfagsprøve som skal holdes imorgen, så hadde jeg vært å brukt den nå, men imårra, etter skoletid, da skal den skytes inn...gleder meg :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gratulerer. Jeg fikk meg også en ny skytedress forrige uke. Selve drakten er lagd av polert løve sener, og skinn, mens detaljene er lagd av elfenben. Bestilte den fra Afrika! Utrolig behagelig!

7540878[/snapback]

Snedig. Har en laget av semsket dingoskrotum, jeg. Detaljene i skrittregionen er av ibenholdt, samt at den har noen utrolig lekre paljetter av hamp.

- Stolt medlem av Xbox 360-klubben.

Lenke til kommentar
Gratulerer. Jeg fikk meg også en ny skytedress forrige uke. Selve drakten er lagd av polert løve sener, og skinn, mens detaljene er lagd av elfenben. Bestilte den fra Afrika! Utrolig behagelig!

7540878[/snapback]

Snedig. Har en laget av semsket dingoskrotum, jeg. Detaljene i skrittregionen er av ibenholdt, samt at den har noen utrolig lekre paljetter av hamp.

- Stolt medlem av Xbox 360-klubben.

7549974[/snapback]

:fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...