FantasiLøs Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Ok.. sig'en min viser speccs'en min og cpu-tempene ligger på nå 45C (opptil ca 53 ved max util, spørs om jeg har vinduet åpent)... Jeg leser om temperaturer på 60 og sånt som dere hevder fungerer helt fett, så utnytter jeg enkelthen ikke kjølingen min nok? burde jeg klokke opp cpu'ene til si 1,6 per stykk istendenfor å la dem kjøre på 1,4? Har hatt samme oppsett de siste 9 månedene nå og hadde ikke hatt noe imot litt mer kraft ettersom det er en haug med spill/programmer som ikke støtter SMP A7M266-D 2x Palemino MP 1600(@1,4) 512mb DDR-reg-ecc Gainward Gf3 128mb [ Denne Melding var redigert av: FantasiLøs på 2002-11-18 22:26 ] Lenke til kommentar
ponke Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Ut ifra den overdådige informasjonsflommen du angrep meg med, så må mitt svar bli -> nei. Prøv å si hva det faktisk er du prøver å overklokke, dog skjønner jeg at det er snakk om en prossessor... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Ikke vær så fantasiløs da, Kjello2! :razz: Lenke til kommentar
FantasiLøs Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 la til speccs'en som jeg tror ikke dukket opp... hvis den ikke er usynlig for meg.. jaja, da får dere det dobbelt =] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå