1ar Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg bestilte flere komponenter hos netshop.no og da viste det seg at de ikke hadde kabinettet mitt på lager. Dette gjaldt Dign HV5 og de skulle heller ikke ta det inn mer. Fikk da tilbud om å få et nytt kabinett og fikk et Lian Li kabinettet til noen hundre kroner mer en Dign kostet til samme pris! Bra jobbet netshop.no! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Wow! De er flinke med service, det skal de ha Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 De er flinke på salg som regel, det er det nok ingen tvil om. Lenke til kommentar
1ar Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Ja, har hatt ganske mye problemer med diverse netshopper i det siste. Får ikke refundert penger for varer jeg ikke har fått osv. Fint å få god service av og til og. Vet hvertfall hvem jeg skal bestille fra i fremtiden Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Netshop.no er nok den butikken med best support som jeg har handlet i i alle fall kunne ikke bare alle andre være sånn også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå