apocalypto Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei, har et problem med min Samsung SpinPoint 160 gb plassert inni et icybox kabinett! Den vises på min datamaskin, men når jeg prøver og åpne den kommer dette opp "E:/ er ikke tilgjengelig Filen eller mappen er skadet og kan ikke leses" Hva kan jeg gjøre med dette? Er disken kræsjet? Jeg har en del bilder og sånn viktige backup innpå her så jeg vil ikke formatere disken... Dette skjedde da jeg skulle skifte harddisk i kabinettet for så å ta inni Samsungen igjen! Booring Takk på forhånd Mvh Fredrik Lenke til kommentar
mkon Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 prøv å sett den inn i den stasjonære. Evt reparer den derifra med repair programmer. Har selv en icybox som har drept en disk her, hver gang du slår av den så kutter den strømmen veldig brått.....er noe rart med den Lenke til kommentar
apocalypto Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 problemet er at jeg har en stasjonær der det kun er en brønn som brukes til systemdisK! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Har du 48-bit LBA støtte (dvs oppdatert Windows)? Har sett akkurat det symptomet da jeg skulle teste hva som skjedde med førsteutgaven av Windows og stor disk. Edit: ikke la deg stoppe av at du ikke har plass i brønnen, disker tåler å ligge løst i kabinettet mens du tester. Endret 7. desember 2006 av hårek Lenke til kommentar
apocalypto Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 nå virker det som windows ikke merker at disken koples til heller... den er på og kjører men kopler seg ikke til! Har installert sp 2 så alt skal funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå