StorPeder Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Er noe virkelig merkelig med stealth! Spilte i battlegrounden å ble targeta på MEGET stor avstand.. virker som om alle ser deg uansett! 7449845[/snapback] Paranoia-buffen fra en felhunter, kanskje? 7453357[/snapback] Paranoia? Hva er det? Det eneste jeg vet om er Intercept, Cleave etc Men jeg opplever det samme som DJ Frost. Med 5/5 MoD blir jeg sett fra uante avstander av alle klasser. Litt ala hvis man duellerer med en i gruppa si. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 jeg vil ha T2 Shoulders til warrior men min warrior må ført lvl 20lvl til jeg kan garantere deg at du aldri får dem:) 7454945[/snapback] why not? når jeg er lvl 60 får jeg bare en 10stk til og boste meg i Bwl 7454964[/snapback] Dropper jo i BWL da?`Og tror ikke 11 mans Chrommagus hadde gått for og si det sånn ( Uansett om 10 er lvl 70 ) 7454979[/snapback] Jo det tror jeg 2prot warrior 2priest 2druides 1rogue 1loch 1mage og 1hunter og så meg som atpåklatt Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Edit: Tok vekk quote- juletreet... ____________ Det sto noe om sånt på worldofraids.com, tror jeg. Crushing BLows etc på lvl 70's i ZG ... Så 10- mann BWL går nok ikke. (Finner ikke linken) Endret 8. desember 2006 av kristteo Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg klarer ikke å komme ut av AB! Hva er vitsen med det da? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg klarer ikke å komme ut av AB! Hva er vitsen med det da? 7455091[/snapback] Vitsen? Tror du det er meningen at du ikke kommer ut eller? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hos meg er alle characterne nakne, alle heter Unknown, og jeg kan heller ikke se meg selv..I tillegg Disconnecter jeg hvert 2 minutt 7449747[/snapback] Hadde samme problemet, fikk fiksa det. http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=028 Gjorde det som står der. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Paranoia? Hva er det? Det eneste jeg vet om er Intercept, Cleave etc Men jeg opplever det samme som DJ Frost. Med 5/5 MoD blir jeg sett fra uante avstander av alle klasser. Litt ala hvis man duellerer med en i gruppa si. 7454989[/snapback] Felhunter, ikke felguard. Paranoia "greatly increases stealth detection" for hele partyet (som er i nærheten). Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Paranoia? Hva er det? Det eneste jeg vet om er Intercept, Cleave etc Men jeg opplever det samme som DJ Frost. Med 5/5 MoD blir jeg sett fra uante avstander av alle klasser. Litt ala hvis man duellerer med en i gruppa si. 7454989[/snapback] Felhunter, ikke felguard. Paranoia "greatly increases stealth detection" for hele partyet (som er i nærheten). 7455312[/snapback] Joa Bare det at alle bruker Felguarden i disse dager Men ingen Paranoia de gangene jeg har opplevd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå