Gå til innhold

Bugs i nye patchen!

Anbefalte innlegg

Hørte også det fra andre guilder at det droppa shaman stuff. Helteit for Alliance hvertfall.

Er det samme for Horde også? Har det droppa pallystuff for dere?

Det her burde Blizzard fikse opp i. Som en annen sa her, kan da ikke ha det slik i 5 uker før BC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørte også det fra andre guilder at det droppa shaman stuff. Helteit for Alliance hvertfall.

Det her burde Blizzard fikse opp i. Som en annen sa her, kan da ikke ha det slik i 5 uker før BC.

7453173[/snapback]

hehe kjipt at det er bop :p

men det som er boe kan dere jo spare til dere får shamaner også

Lenke til kommentar

7453173[/snapback]

7453182[/snapback]

dette er jo værre for horde enn for alliance. mye shaman gear er bra for pala. men shamans kan jo ikke bruke paladin gear. ;)

Lenke til kommentar

7453173[/snapback]

7453182[/snapback]

dette er jo værre for horde enn for alliance. mye shaman gear er bra for pala. men shamans kan jo ikke bruke paladin gear. ;)

7453257[/snapback]

er ikke gearet class spesifick? sånn at pala ikke kan bruke shaman gear :p haha

Lenke til kommentar
Dem gjør vel bare klart til TBC, droppa noen judgement for horde og ten storms for alliance i går...

Get used to it :p

7453181[/snapback]

Hallo. Det er 5 uker til at BC kommer ut. Hva er poenget med at T1 og T2 som ingen kan bruke enda dropper?? Kun belte og bracers T1 som er BOE resten er BOP, så det her er bortkasta items for begge factions.

Lenke til kommentar
Dem gjør vel bare klart til TBC, droppa noen judgement for horde og ten storms for alliance i går...

Get used to it :p

7453181[/snapback]

Hallo. Det er 5 uker til at BC kommer ut. Hva er poenget med at T1 og T2 som ingen kan bruke enda dropper?? Kun belte og bracers T1 som er BOE resten er BOP, så det her er bortkasta items for begge factions.

7453325[/snapback]

fordi den patchen her er TBC, sånn det skal være i TBC.. de gjør seg rett å seltt klar for TBC hvor da begge factions trenger både paladin loot og shaman loot

Lenke til kommentar
Men det ødelegger jo for oss som spiller nå.. jeg trenger f.eks wrath fra chromaggus.. kjipt om det dropper 2x Ten Storms når wrath egentlig skulle droppe :/

7453627[/snapback]

Ja for faen, det er helt idiotisk. Jeg er i samme situasjon. Dropper Neffy 2x ten storms som ingen kan bruke, og det er guildens første kill føles det helt bortkastet.

Lenke til kommentar
tenkte ikke direkte på tier 2 deler. men på andre ting også. mere nexus for da guild bank

7453280[/snapback]

hvilken deler tenkte du på da? ? ?

7453319[/snapback]

tenker du på random epic plate stuff med heal? eller :S plate er det eneste forskjelden mellom Pally / shaman på ting de kan bruke er det ikke?

Lenke til kommentar
tenkte ikke direkte på tier 2 deler. men på andre ting også. mere nexus for da guild bank

7453280[/snapback]

hvilken deler tenkte du på da? ? ?

7453319[/snapback]

tenker du på random epic plate stuff med heal? eller :S plate er det eneste forskjelden mellom Pally / shaman på ting de kan bruke er det ikke?

7454046[/snapback]

det var det ja. peacekeeper etc.

Lenke til kommentar
Vi fikk hele 3 Ten Storms deler i går. Alliance. (Edit: Vi fikk også shaman versjonen av grand crusader eller hva de plate pally sakene heter)

Ikke bekreftet at det er en bug, heller implementert før TBC, men de kan vel for faen ikke ha det slik i 1-2 måned(er).

Den innebygde target of target fungerer heller ikke så veldig bra. Kan ikke stole på den.

Hva er egentlig poenget med PTR om dette er resultatet?

7452918[/snapback]

Fikk vi også, atm så samler GM`en vår på earthfury :p ( Paladin ) fikk bare en random drop though

Lenke til kommentar
jeg vil ha T2 Shoulders til warrior  men min warrior må ført lvl 20lvl til 

jeg kan garantere deg at du aldri får dem:)

7454945[/snapback]

why not? når jeg er lvl 60 får jeg bare en 10stk til og boste meg i Bwl :p

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
jeg vil ha T2 Shoulders til warrior  men min warrior må ført lvl 20lvl til 

jeg kan garantere deg at du aldri får dem:)

7454945[/snapback]

why not? når jeg er lvl 60 får jeg bare en 10stk til og boste meg i Bwl :p

7454964[/snapback]

tror ikke 11 mans Chrommagus hadde gått for og si det sånn ( Uansett om 10 er lvl 70 )

Edit: Leif was here :)

Endret av Lampeskjermen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...