Gå til innhold

Bugs i nye patchen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nåja, spillet fungerer da bra for min del, og sikkert mange andre. Eneste jeg savner nå er en real oppdatering av mods, og da særlig barmods...

7452229[/snapback]

Ting fungerer greit her også, bortsett fra en og annen vanish-bug.

En mage har meg som target, jeg ser han starter fireball, vanish, og 2-3 sec etterpå så PANG! Men for all del, dette har jeg vært vant til siden jeg starta rogue... :cool:

Lenke til kommentar

Har oppdaget bare en ting. Er ikke sikkert det er en bug med spillet.

Var i ZG for å teste den nye talent builden med magen. Vi kan som alle vet nå summone et water elemental.

Petbaren blir borte etter at den er summonet en gang. Ved neste summon kommer ikke baren opp. Dette skjedde gang på gang. Måtte relogge for å få den tilbake. Kjører CT mods nå som skal være oppdattert, mulig det er den som bugger, og ikke selve spillet. :hmm:

Fikk ikke testa raid party uten CT.

Lenke til kommentar

Vi fikk hele 3 Ten Storms deler i går. Alliance. (Edit: Vi fikk også shaman versjonen av grand crusader eller hva de plate pally sakene heter)

Ikke bekreftet at det er en bug, heller implementert før TBC, men de kan vel for faen ikke ha det slik i 1-2 måned(er).

Den innebygde target of target fungerer heller ikke så veldig bra. Kan ikke stole på den.

Hva er egentlig poenget med PTR om dette er resultatet?

Endret av Superslask
Lenke til kommentar

Hvis du har 100% fra før så kan du ikke disarmes :roll:

Snakket med en GM og ble fortalt at "De vet om problemet og holder på å fikse det, blabla"

Har frøvrig ikke resistet en eneste disarm av ganske mange, så nei, det talentet virker ikke.

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...