Melvin Snerken Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hei! Har yrkesprosjekt på skolen og vår gruppe skal ha om 3 yrker innen media og kommunikasjon.. Og vi skal lage en stand der vi skal presentere yrkene : journalist, Grafisk Designer og Fotograf. Vi skal ha noen ting i fra de tre yrkene. Har nå: Kamera [speilrefleks], lappie og hva mer kan vi ha? Hva forbindes med de yrkene? Noen ideer..? ¤ Speilreflekskamera ¤ Laptop ¤ Videokamera ¤ Skrivemaskin ¤ Microfon Takk Endret 12. desember 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 videokamera? Mac? 7448018[/snapback] Ja, videokamera glemte jeg.. det skal vi også ha Laptopen er faktisk en Mac, min PowerBook 15o :!: Takk for de om Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Bump.. noen som har noen ideér? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 En prosjektor som kan vise noe du gjør på macen...Lager en logo/plakat etc, vise frem bilder..OSV Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Skal vise frem hele greia på 30" lcd, som er privat. Ettersom skolen ikke har nok prosjektorer.. Tror ikke macen er god nok til det Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Du har jo ikke noe spesielle greier for Journalistikk da... Hva med skrive blokk og penn, kanskje ett gammelt kamera.. Hva med printe ut plakater? Kanskje 3 deler av Standen, kan ha hver sin kategori, Noen kvm med Grafisk design: -->Vise frem portefølje -->Plakater Noen kvm med Fotograf: -->Vise bilder som dere har tatt -->Ha ett skriv hvor det står om hva læreplanen er Kan også ha noen skriv hvor det står om hva lærerplanen for "Mediergrafiker". Dere har kanskje fått noe skriv om det av skolen? (Det fikk vi) Hvem er det som skal komme å se på standen? Dere må finne riktig målgruppe også! Lykke til!! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Det skal være et yrkesrposjekt der vi har bare kalt prosjektet MK. Vi er 4 på gruppen og har fordelt fotograf, jounarlist og grafisk desiger på hverandre.. Det skal vises for foreldre, 8. og 9. klasse.. Går i 10. klasse btw... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Slik.. sånn ca.. Har snakka med en på MK nå, han skulle se om ahan fikk tid til å knipse noen bilder derfra.. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Javel Jeg trodde du gikk på medier og kommuniakasjon jeg...hmm Du kan jo også ta med LYD..Vi har 2 lydstudioer på våres skole...Kanskje ta med mic eller no.. Her er bilder fra min skole: http://mvs.vfk.no/Home/mvs/internett/Opplæ...munikasjon.aspx Men utifra det bildet, ser det ut som at det skal være en konferanse/forelesning.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Ja, mic ja.. Tenkte litt på å ta med en skrivemaskin. Det er jo fint i samen med Jounarlist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå