bramat Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Noen som vet om man kan få tak i reservedeler til disse ? I mitt tilfelle plexien på sidedøra eller evt. hele døra til Thermaltake Armor kabinett (sort) Helst i norge. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg vet ikke, men hvorfor ikke bare høre med glassmestern og plexi. Du kan få den kappet akkurat sånn som du vil ha den. Lenke til kommentar
bramat Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Mja har tenkt litt på det.. men er en del nedfellinger osv i plexien, ikke bare en plan plate. Er delt opp i tre mindre vinduer. Men får se om jeg finner noen som kan få det til. Lenke til kommentar
Lego Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 PSdata Er ikke denne til det kabinettet? Lenke til kommentar
bramat Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) PSdata Er ikke denne til det kabinettet? 7448228[/snapback] Eh.. Takker :) Trodde ikke det var så lett tilgjengelig. sinnsyk vifte på det..ikke orginalt Endret 7. desember 2006 av bramat Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 PSdata Er ikke denne til det kabinettet? 7448228[/snapback] Eh.. Takker :) Trodde ikke det var så lett tilgjengelig. sinnsyk vifte på det..ikke orginalt 7448242[/snapback] er ikke bare det bra da? får det til å se enda mer jalla ut Lenke til kommentar
bramat Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 PSdata Er ikke denne til det kabinettet? 7448228[/snapback] Eh.. Takker :) Trodde ikke det var så lett tilgjengelig. sinnsyk vifte på det..ikke orginalt 7448242[/snapback] er ikke bare det bra da? får det til å se enda mer jalla ut 7448333[/snapback] Hehe..vet hva du sikter til Kan nok nevne en drøss med kab som er verre. Greit kab syns jeg, solid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå