Dr. Mobius Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hei og hepp! Nå henvender jeg meg til alle dere som savner gode gamle Sci-Fi Channel. Det har nå blitt satt i gang en liten aksjon for å få denne kanalen tilbake på norske tv-skjermer. Mailer har blitt utveklset med både Canal Digital og Viasat, men de sitter fortsatt på gjerdet da de ikke får nok oppslutning om forslaget. Hjelp oss derfor i forsøket på å få tilbake Sci-Fi Channel! Underskriftskampanjen finner dere her! Edit: Det er fint om dere som signerer også skriver her, så bumpes tråden innimellom. Endret 7. desember 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Krever ikke mye overbevisning for å skrive under på sånt. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Måtte også signere Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Signerer lett jeg Bra med noen nye kanaler og se på ;> Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 *signere* Har ikke mer enn 4 kanaler for øyeblikket, så ser det meste sci-fi på.. andre måter Men for all del, gi folket sci-fi:) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Selvfølgelig skriver man under på sånt. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Selvfølgelig skriver man under på sånt. 7451538[/snapback] Det ville vært en forbrytelse å ikke gjøre det. Det begynner forresten å bli noen år siden jeg har sett Sci-Fi channel igjennom "de lovelige kanaler". Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hadde egentlig vert best om det kom med på det nye digitale bakkenettet. Men for all del viasat er bedre enn ingenting... Så du har min stemme. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Selfølgelig stemmer jeg for et så godt forslag! Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei, jeg har selvfølgelig skrevet under, men ? Hva mener Dere med den "gamle" Sci-Fi ?, Har ikke sett forskjell på den jeg har nå og den som jeg hadde før. Bortsett fra at det var mer UFO programmer der. Eller`s har jo Canal Digital endret mye av sitt oppsett, slikt at det blir bare mer og mer sport. Vi her hjemme ønsker mer Sci-Fi, og den slags programmer. Vennlig Hilsen W_B PS: Hvorfor ikke lage en slik en "opprop" på www.opprop.no ? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Husker jeg hadde den kanalen i 1 måned, så vel stort sett ikke på noe annet enn akkurat det som gikk der. *skrive under* Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Norge har aldri hatt den ekte SciFi Channel. Bare en med masse repriser og dårlige dokumentarer. Jeg vil ha amerikanske SciFi, jeg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har ikke sett kanalen, men den høres ok ut så jeg skriver under. Ellers så er den kanalen jeg mest kunne ønsket meg Discovery Science. (uten fiction-biten) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har ikke sett kanalen, men den høres ok ut så jeg skriver under. Ellers så er den kanalen jeg mest kunne ønsket meg Discovery Science. (uten fiction-biten) 7588232[/snapback] Hmm har Discovery Science på Canal Digital, men du har kanskje Viasat? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hmm.. jeg har canal digital. Har egentlig ikke tenkt over det med flere kanaler ut over grunnpakken. Jaja, nå ble jeg i hvertfall oppmerksom på det. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har ikke sett kanalen, men den høres ok ut så jeg skriver under. Ellers så er den kanalen jeg mest kunne ønsket meg Discovery Science. (uten fiction-biten) 7588232[/snapback] Helt enig med discovery. Arhh, savner dicovery!! Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er den amerikanske som gjelder ja. Den europeiske er ikke del av scifi channel, som er de som lager de fleste av de skikkelige seriene(BSG for å nevne en) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Så hvorfor står det "tilbake" i topic? SciFi Channel har aldri vært en del av det norske tv-utvalget. Vi hadde derimot den britiske SciFi Channel, som kun sender repriser og dårlige dokumentarer om UFOer. Utenom Stargate, Eureka, BSG og den kommende serien The Dresden Files så er det ikke mye bra på SFC i USA heller. Går faktisk nesten bare wrestling der nå. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Går faktisk nesten bare wrestling der nå. 7638557[/snapback] På Sci-Fi channel!? Desverre er det slik at det er alt for få sci-fi fans til at det skal være "lønnsomt" å lage gode serier / filmer. Men de få sci-fi fansene er da virkelig hardcore. Jeg synst man fortjener litt respekt. Det er da tross alt kun sci-fi og fantasy fans som kler seg ut når de skal på en film premiere. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Går faktisk nesten bare wrestling der nå. 7638557[/snapback] På Sci-Fi channel!? 7651206[/snapback] Jepp, WWE og WWE RAW blant annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå