DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 er det bare meg eller andre også som ikke får logget inn på wow :S internett funker fint men ikke wow sin login :S faen og trege de er Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Får ikke logga inn her heller Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Får ikke logga inn her heller 7447859[/snapback] er det ingen som er inn på wow :S Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Logget av for å bytte realm for et par tre minutter siden. Og da fikk jeg problemer gitt Så du er ikke alene om det. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg ble plutselig disconnecta nå Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Logget av for å bytte realm for et par tre minutter siden. Og da fikk jeg problemer gitt Så du er ikke alene om det. 7447873[/snapback] typis blizzard og klare noe sånt idiotisk er det noen andre som har noen utalser fra blizz og lenge dette kommer til og vare? Lenke til kommentar
Wice Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Kommer heller ikke inn Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Bah, begynner og bli slitsomt med de halfassed løsningene de kommer opp med.. Hadde vært bedre om de bare hadde tatt ned serverne i 2 uker eller noe og ordna opp problemene sine en gang for alle. Endret 7. desember 2006 av -=Toasted=- Lenke til kommentar
malificus Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 kan ikke noen bare si hvordan man kan logge inn når den stygge meldinga kommmer? har ikke spillt i hele dag!! =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå