kjetilm Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg og en venn har tenkt å koble sammen pc ene våre å spille lan på counter strike 1.6 lan verision.. jeg har * Telenor Adsl + IP telefoni.. (med Online start.) * ADSL rutermodem Thomson speedtouch 546T * Splitter som er koblet til en ISDN boks Jeg er koblet opp til internett og har alt jeg trenger Men kan vennen min bare koble den bærbare pc en sin til routeren med en vanlig nettverkskabel?? (han har internettkort i maskinen) kan vi spille lan/local nework sammen da ?? Prøv å ikke svare så veldig komplisert.. viss dere gjør det prøv å forklar hva det er dere snakker om.. takker for alle svar Endret 7. desember 2006 av kjetilm Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jepp, bare å koble seg til ruteren med en nettverkskabel og spille. Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Tusen takk.. så jeg må ikke åpne porter i ruteren eller noe?? Endret 7. desember 2006 av kjetilm Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Tusen takk.. så jeg må ikke åpne porter i ruteren eller noe?? 7447821[/snapback] Nei, det skal ikke være nødvendig når dere spiller LAN. Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Tusen takk.. så jeg må ikke åpne porter i ruteren eller noe?? 7447821[/snapback] Nei, det skal ikke være nødvendig når dere spiller LAN. 7447828[/snapback] Må jeg skru av internetten?? Unskyld for at jeg maser menn.. er veldig redd for att jeg ødelegger noe.. det er ikke mitt shu:p Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Unskyld for at jeg maser menn.. er veldig redd for att jeg ødelegger noe.. det er ikke mitt shu:p 7447860[/snapback] Neida, trenger ikke gjøre noe annet enn å koble til bærbare pc`en med kabel og spille i vei. Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Unskyld for at jeg maser menn.. er veldig redd for att jeg ødelegger noe.. det er ikke mitt shu:p 7447860[/snapback] Neida, trenger ikke gjøre noe annet enn å koble til bærbare pc`en med kabel og spille i vei. 7447871[/snapback] okei Tusen Hjertlig Million takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå