rockleedrift Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei, har canon kamera som er laget for å filme i 4:3, men har også muligheten til å filme i 16:9, problemet er at videoen blir ikke i vist 16:9 på skjermen når jeg skal filme (vet dette er normalt), men er det mulig å gjøre det sånn at jeg ser det i 16:9 også når jeg filmer? Drift P.S: Hadde vært fint om noen kunne ha lest og skrevet tilbakemelding på manuset jeg har skrev (står under "trenger kritikk til manus" litt lengre ned i forumet"). Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Skal det vere mogeleg å svare skikkeleg, so må me vite kva modell det er, men eg kan seie no at eg tviler på at det går an å endre visningsmåten. Korleis vert det vist? Vert det strekt i høgda, eller berre vist som vanleg 4:3? Om det er det siste, finn noko svart tape, og dekk til øvste og nederste del av skjermen. Vil du vere nøyaktig, so er det 12,5% (ein åttedel) av høgda som skal dekkast til både oppe og nede, altso 25% til saman. Lenke til kommentar
rockleedrift Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Skal det vere mogeleg å svare skikkeleg, so må me vite kva modell det er, men eg kan seie no at eg tviler på at det går an å endre visningsmåten. Korleis vert det vist? Vert det strekt i høgda, eller berre vist som vanleg 4:3? Om det er det siste, finn noko svart tape, og dekk til øvste og nederste del av skjermen. Vil du vere nøyaktig, so er det 12,5% (ein åttedel) av høgda som skal dekkast til både oppe og nede, altso 25% til saman. 7449615[/snapback] Det er strekt i høyden så antar da at det ikke går ann å fikse på det jaja, da får jeg bare spare til nytt kamera da mitt er snart fem år gammel så... Takk for svaret forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå