Gå til innhold

Power of the Playstation 3. Motorstorm

Mus

Anbefalte innlegg

The power of the Playstation 3 is starting to show itself 360 beware!
Behold the next generation of videogames!
This is Motorstorm on the PS3 and quite frankly it made our jaws hit the floor
Our first reaction to this was we have proof, proof that the PS3 will become the winner of the console wars

Diskuter :)

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The game also uses the sixaxis controller as a steering wheel! ... Great we thought! Until we enabled it and discovered the allready twitchy vehicles were now impossible to control!
:p

Meeeeeeeen, har så ufattelig lyst på en ps3 selv... Skal til USA i vinterferien, og skal prøve det hos en kompis der ;) *gleder meg*

Endret av andr3asb
Lenke til kommentar
the power of playstation3 is about to show it self, 360 beware

hehe..litt artigt da...grafikken er da ikkje så enorm som en skulle trodd..Gears of war viser da att den kjører grafikk på samme nivå som ps3, dette er jo en annen type spill, men grafikken er fult mulig på 360 vil nå eg tro..

men grafikk eller ikke...både ps3 og motorstorm skal i hus i mars.. :)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Morsomt når de greier å miste all troverdighet så snart filmklippet er startet.

"Our first reaction to this was we have proof, proof that the PS3 will become the winner of the console wars"

Hvis Motorstorm er allerede et bevis på at PS3 skal vinne konsollkrigen, så er jeg Jesus. Spillet ser bra ut, men det finnes ikke ekstraordinært en plass. Sånne videoer burde rett og slett være ulovlig, eller holdes hvor de hører hjemme, fanboy'enes respektive blad på en dvd. For dette gjør ikke noe annet enn å skamløst hype opp noe som ikke kommer til å bli husket om 6 måneders tid.

Lenke til kommentar

Jeg elsker folkene som diskuterer på YouTube. De får folk som Avean til å virke objektive.

Its funny watching Xbots downplay how awesome this game is. "The 360 can do this to! I Sware it."

LoL, 360 has not gotten anywhere near this game or F! and it has been out a year longer. PATHETIC!

ARGH28, shut the fuck up about the target render. Be glad the developers set their goal for the game so fucking high. If you play it on your HDTV instead of watching it on youtube, you would notice it is just BARELY off the target render. Give credit where credit is due you stupid xbot...
Lenke til kommentar

Dette såg utruleg bra ut, berre synd videoen var i så lav res.

Men jau, absolutt eit spel som skal kjøpast. Har vanskeleg for å ta eit engelsk spel-program alvorleg når dei snakkar om engelsk utvikla spel.

Blir akkurat som å høyre på Top Gear gutta snakka om engelske bilar, ingen over, ingen ved sidan...

Og "Our first reaction to this was we have proof, proof that the PS3 will become the winner of the console wars" gjer det ikkje betre.

Men absolutt eit spel som er verdt å sjå fram til. Og grafikken ser heilt topp ut. Sjølv om eg tvilar *sterkt* på at grafikken er betre enn den er på den japanske versjonen.

Lenke til kommentar
Blir akkurat som å høyre på Top Gear gutta snakka om engelske bilar, ingen over, ingen ved sidan...

7450497[/snapback]

Heh, faktisk tenkte eg på Top Gear når eg såg denne videoen. Ikkje på grunn av bilane, men måten han snakka på. :)

Kryssar fingrane for at dette blir like bra som det ser ut til, PS3 treng eit skikkeleg flaggskip.

Kay

Lenke til kommentar

Grafikken i dette spillet er flott, vanskelig å dømme den utifra ein så lavoppløst film som youtube. men eg ville gjerne sett noen andre baner snart:P Har vel sette denne 90 ganger no. Og jaggu meg ser det ut til at fartsfølelsen har økt betraktelig :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kan ikke fatte hva dere hyler om, drit i hvilken konsoll som er best, uten xbox hadde ikke ps2/3 satt krava sine så veldighøyt, uten PS, hadde det ikke vært noen xbox, det er som Peter Griffin sier i Episode "Patriot Games":"Everyone needs to feel needed, even god, if satan wasn't there, he'd probably blown his head off, yup...makin' tha world goa round" :p

Tror dette eldgamle haikuet snakker for seg selv ;)

Lenke til kommentar
Kan ikke fatte hva dere hyler om, drit i hvilken konsoll som er best, uten xbox hadde ikke ps2/3 satt krava sine så veldighøyt, uten PS, hadde det ikke vært noen xbox, det er som Peter Griffin sier i Episode "Patriot Games":"Everyone needs to feel needed, even god, if satan wasn't there, he'd probably blown his head off, yup...makin' tha world goa round" :p

Tror dette eldgamle haikuet snakker for seg selv ;)

7451807[/snapback]

Er vel, everyone likes to feel important.. Makin' da world go round... :)

Peter er genial ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...