Yuri_Kenobi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Plutselig funker ikke PCn igjen. Skrudde den av helt vanlig i går, og i dag starter den ikke. Den kommer bare til start-skjermen for hovedkortet der det står Asus A8-E, Reliability, Stability, Preformance (ye right), og press DEL for Setup. Men her er det ingenting jeg kan gjøre! Jeg kommer ikke inn i setup om jeg trykker DEL (har prøvd med PS/2 tastatur også), jeg har prøvd å resette CMOS, og jeg har prøvd å boote med XP-cdn, men ingen ting fungerer! Noen som kan tenke seg til hva som er gått galt? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Sjekk at alle kabler sitter ordentlig, prøv å start opp med bare en rambrikke. Kanskje noen av rambrikkene som er defekte? Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 har hatt samme feilen som deg siden søndag prøvd å kjørt med bare en rambrikke og resetta cmos... det er heller ingen feil med noen av HDene Lenke til kommentar
Yuri_Kenobi Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 okei... det der var rart.. :S Kobla ut kortleser-huben og voila! Alt funker perfekt. Rareste jeg har opplevd, men takk alikavel. Noen som har anelse hvorfor dette skjedde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå