Flekkis Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Carmen Electra Hvorfor: Sinnsykt fin Jobb: Skuespiller/Model Bilde: Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hun er vel snart 40 eller noe, men fortsatt digg. 7448110[/snapback] Det er nok vel så det. Link. Lenke til kommentar
Anira Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Angelina Jolie (skuespiller), helt klart! Har vel vært stor fan i 8-10 år nå. (Jeg tror nok jeg lett hadde bytta legning for henne :!: ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ellers synes jeg at Liv Tyler og Jennifer Love Hewitt er naturlige og vakre. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (Det jo utrolig mange vakre jenter, kunne ha ramset opp enda flere, men Angelina troner øverst for meg ) Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) kan være med på både carmen electra og kim bauer Gode nominerte begge to.. Forresten: Angelina Jolie før, men ikke nå lenger.. Endret 9. mars 2007 av kallekul Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Marit Christensen/Moskva Marit Hahaha! Dagens innlegg :!: Marit er smooth! 7457716[/snapback] Ikke mye skarp i kantene den dama, nei. ;D Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Scarlett Johansson jobber som skuespiller. Hennes utstråling, utseende og sjarm er fantastisk. Drømmedame. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 for tiden er dette min favoritt kjendisbabe, Hayden Panettiere. Skuespiller og fantastisk nydelig. (Og tøff) 7449382[/snapback] AgreedTo bilder til: Krystal Steal Hvorfor: Fordi hun er pen og spiller i mange filmer jeg liker godt Yrke: Filmbransjen 7463679[/snapback] Hahaha :!: Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jessica Alba hands down. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Jolie Alba Cuthbert Men siden de allerede er tatt så gir jeg dere herved Mélissa Theuriau, verdens hotteste nyhetsoppleser. Kanskje den kjendisen dere har størst mulighet for å få deres daglige dose av, siden hun er på TV med nye sexy klipp flere ganger i uken. I fjor ble hun offisielt kåret til verdens mest sexy nyhetsoppleser, rett foran Stephen Colbert. Selvfølgelig er ikke et bilde nok for å beskrive denne dama. Du må se henne live og oppleve at du gruer deg mer til nyhetssendingen slutter enn fremtidige terrorangrep. For øvrig får hun deg til å ønske dem slik at hun skal komme på skjermen med 'Breaking News'. Endret 10. mars 2007 av Arthemax Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg valgte henne fordi hun er det peneste, søteste, herligste vesenet som finnes. Hun har vært med i filmer som Garden State og V for Vendetta, i tillegg til de nye Star Wars-filmene. 7456091[/snapback] Jaaaa Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 http://www.ryoni.com/babes/melissa_theuriau.html ^ | | | Fav Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 http://www.ryoni.com/babes/melissa_theuriau.html ^ | | | Fav 8124727[/snapback] Svært strøkent kvinnemenneske! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Svært strøkent kvinnemenneske! 8125317[/snapback] Indeed. Jeg sitter med haka på knærne nå, det der var rett og slett nydelig. Jeg har nesten begynt å tro på Intelligent Design og Gud nå, men bare nesten. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Kommer til å se på nyhetene hele tida når jeg skal til Frankrike i sommer Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Med den smileyen håper jeg du mente at du var sarkastisk? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Kommer til å se på nyhetene hele tida når jeg skal til Frankrike i sommer 8125959[/snapback] Husk å skru på MUTE da! Er jo håpløst å skjønne en halvmeter av hva de folka sier! Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Husk å skru på MUTE da!Er jo håpløst å skjønne en halvmeter av hva de folka sier! 8126006[/snapback] Etter snart tre år med fransk så skjønner jeg fortsatt ingenting. Men skal prøve Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Noobs. N'observe pas ses seins et vous pouvez écouter à ce qu'elle dit. Ehm, eller noe sånt. Moral jeg prøvde å skrive er, la være å se på brystene hennes så klarer du å høre hva hun sier.. Eller, ikke se på ansiktet heller, det er jo utrolig flott det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå