bobyboj Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg tenkte det kunne være av interesse å lage en tråd der man nevner sin favoritt kjendis babe! Fint om dere har med Et bilde Hvorfor du valgte akkurat den personen? Hva hun arbeider som/med? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Dorthe Skappel Chill Hun er vel snart 40 eller noe, men fortsatt digg. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor du valgte akkurat den personen? Fordi hun er utrolig pen! Hva hun arbeider som/med? Skuespiller. Kim Bauer i 24. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jennifer Aniston Et bilde Hvorfor du valgte akkurat den personen? Var vel eit resultat av mykje F.R.I.E.N.D.S Hva hun arbeider som/med? Skodespelar. Endret 7. desember 2006 av Zeph Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Tror jeg sier meg enig i Bushmills valg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Marit Christensen/Moskva Marit Hvorfor du valgte akkurat den personen? Fordi hun er en fantastisk kvinne! Hva hun arbeider som/med? Hun var vel tidligere NRK-medarbeider, men hva hun gjør nå vet jeg ikke. Galleri: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Må nesten slenge meg på White Fox. Milf, milf, milf! Endret 7. desember 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor du valgte akkurat den personen?Fordi hun er utrolig pen! Hva hun arbeider som/med? Skuespiller. Kim Bauer i 24. 7448169[/snapback] støttes..! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jennifer Aniston Hvorfor du valgte akkurat den personen? Var vel eit resultat av mykje F.R.I.E.N.D.S Hva hun arbeider som/med? Skodespelar. 7448207[/snapback] Det kan jo ikke bli noen andre. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 for tiden er dette min favoritt kjendisbabe, Hayden Panettiere. Skuespiller og fantastisk nydelig. (Og tøff) Mannlig kjendisbabe må bli: Han er så herlig og slesk, dessuten har han samme navn som dvergpuddelen til tante. Adrian Pasdar. Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Eva Mendes Bilde Hvorfor jeg valgte denne personen? Alltid vært fan av både hennes skuspiller talenter og skjønnhet :!: Hva hun arbeider som/med? Skuespiller Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg valgte henne fordi hun er det peneste, søteste, herligste vesenet som finnes. Hun har vært med i filmer som Garden State og V for Vendetta, i tillegg til de nye Star Wars-filmene. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Klarte ikke å velge mellom disse to: Yrke: Skuespiller Hvorfor: Fordi hun er både heit og søt Yrke: Modell Hvorfor: Fordi hun er verdens mest sexy skapning Et ekstra bilde av Bilson Endret 8. desember 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Marit Christensen/Moskva Marit Hahaha! Dagens innlegg :!: Marit er smooth! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Denne baben er heit.! Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jessica Alba Hvorfor? Hvorfor.. Og Sin City. Og Into the Blue. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Krystal Steal Hvorfor: Fordi hun er pen og spiller i mange filmer jeg liker godt Yrke: Filmbransjen Edit: Fiksa bilde Endret 9. desember 2006 av -Bushman- Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Pia tjelta Hvorfor: For hun er min yndlings hingst Yrke: skuespiller (favoritten min i Buddy btw) Lenke til kommentar
3evel Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvorfor du valgte akkurat den personen?Fordi hun er utrolig pen! Hva hun arbeider som/med? Skuespiller. Kim Bauer i 24. 7448169[/snapback] støttes..! 7448850[/snapback] Den der er jeg også med på ass Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvorfor du valgte akkurat den personen?Fordi hun er utrolig pen! Hva hun arbeider som/med? Skuespiller. Kim Bauer i 24. 7448169[/snapback] Sikker vinner!Fy flate, fem øre, hu der er snasen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå