Gå til innhold

gamer pc til 15-16k. forslag til endringer/tips ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Abit AWD-MAX er noe bedre til klokking enn P5W DH, vurderer og kjøpe det Abit-kortet til min lille søte E6300 sjøl :)

Mange sier den PSUen er veldig bra andre sier den bråker, jeg vet ikke :hmm:

Og i en PC i den prisklassen kunne vel en god CPU-kjøler vært på sin plass? om du ikke har fra før såklart ;)

Lenke til kommentar

kanskje mist 500w hadde vært et altertativ ?

men holder den vis jeg skal evt. skal ha r600

har hørt den yter bedere enn de fleste 500wattere

Hk: jeg har også sett på det hovedkortet, men synes asus kortet gav. mer for pengene

en cpu kjøler tar vel ikke bort garantien ?

noen som har noen å anbefale ?

noe edit :p

Endret av Exentler
Lenke til kommentar

Mist 500W skal være veldig bra ja så det kan være noe og vurdere, jeg har sjøl Mist 600W og den er Knall, ville nok kjøpt den framfor 500w da den kun koster 100kr mer.

ekstra CPU-kjøler tar ikke bort noe garanti nei, bare en fordel med lavere støy og temps ;) TT Big typhoon skal være bra.

Lenke til kommentar
Trenger du så dyr ram da? Du får jo 800MHz-ram mye billigere enn det der. Men ellers så det jo bra ut.

Når det gjelder strømforsyning, har jeg hørt at MIST 600W bråker mye mer enn 500W, men jeg vet ikke hvorvidt det stemmer.

7448116[/snapback]

Min er veldig rolig, jeg har ikke testa 500W så vet ikke hvordan de er i forhold til hverandre, har ihverfall store problemer med og høre den sammen med de andre viftene i pcen.

Så min er veldig stille :love:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke V2 av kabinettet du har tenkt å bestille, men den første utgaven og jeg er ikke fornøyd i det hele tatt. I skrivende stund ligger min E6600 42/44 grader med den ene sidedøren av, men hvis jeg setter døren på plass så stiger temperaturen til svimlende 54/55 grader. Vet ikke hvor mye bedre luftgjennomstrømming er i V2, men stiller meg meget skeptisk til det kabinettet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...