Exentler Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) jeg har satt opp dette oppsettet her : komplett tower noe dere vil bytte ut ? er litt i tvil på HK og PSU jeg kjøper sansynligvis r600 på våren en gang så støtte for crossfire hadde vært kjekt takker for svar Endret 8. desember 2006 av Exentler Lenke til kommentar
Mit Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Tror Abit AWD-MAX er noe bedre til klokking enn P5W DH, vurderer og kjøpe det Abit-kortet til min lille søte E6300 sjøl Mange sier den PSUen er veldig bra andre sier den bråker, jeg vet ikke Og i en PC i den prisklassen kunne vel en god CPU-kjøler vært på sin plass? om du ikke har fra før såklart Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) kanskje mist 500w hadde vært et altertativ ? men holder den vis jeg skal evt. skal ha r600 har hørt den yter bedere enn de fleste 500wattere Hk: jeg har også sett på det hovedkortet, men synes asus kortet gav. mer for pengene en cpu kjøler tar vel ikke bort garantien ? noen som har noen å anbefale ? noe edit Endret 7. desember 2006 av Exentler Lenke til kommentar
Mit Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Mist 500W skal være veldig bra ja så det kan være noe og vurdere, jeg har sjøl Mist 600W og den er Knall, ville nok kjøpt den framfor 500w da den kun koster 100kr mer. ekstra CPU-kjøler tar ikke bort noe garanti nei, bare en fordel med lavere støy og temps TT Big typhoon skal være bra. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 mist 600w denne har jeg sett på men jeg trenger vel ikke langt kabel sett til midi tower Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Trenger du så dyr ram da? Du får jo 800MHz-ram mye billigere enn det der. Men ellers så det jo bra ut. Når det gjelder strømforsyning, har jeg hørt at MIST 600W bråker mye mer enn 500W, men jeg vet ikke hvorvidt det stemmer. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Trenger du så dyr ram da? Du får jo 800MHz-ram mye billigere enn det der. Men ellers så det jo bra ut. Når det gjelder strømforsyning, har jeg hørt at MIST 600W bråker mye mer enn 500W, men jeg vet ikke hvorvidt det stemmer. 7448116[/snapback] Min er veldig rolig, jeg har ikke testa 500W så vet ikke hvordan de er i forhold til hverandre, har ihverfall store problemer med og høre den sammen med de andre viftene i pcen. Så min er veldig stille Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 men det kabelsett som micorplex leverer. holder det eller trenger jeg noe fler kabler ? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det skal holde i antall kontakter, lengen vet jeg ikke. Lenke til kommentar
BoondockSaint Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det ikke litt tullete å kjøpe dominator minne når du heller kan spare litt og kjøpe G80? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har ikke V2 av kabinettet du har tenkt å bestille, men den første utgaven og jeg er ikke fornøyd i det hele tatt. I skrivende stund ligger min E6600 42/44 grader med den ene sidedøren av, men hvis jeg setter døren på plass så stiger temperaturen til svimlende 54/55 grader. Vet ikke hvor mye bedre luftgjennomstrømming er i V2, men stiller meg meget skeptisk til det kabinettet! Lenke til kommentar
sunbug Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Kan også signere på at Mist 600W er et godt alternativ. Stille og stabil selv med load på godt over 500. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) i v2 er det satt inn en vifte til da pluss at jeg skal ha ekstra cpu kjøler evt. har dere noe annet minne å anbefale ikke noe dyrere og under cl4 Endret 8. desember 2006 av Exentler Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 noen fler som vil hjelpe ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå