RamGuy Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Har satt sammen fire forskjellige "oppgradering" alternativer som jeg vurderer å anskaffe.. Jeg lurer enkelt og greit på hvilke av de fire alternative jeg burde velge.. Alternativ 1 - "Andre minnekort" Alternativ 2 - "1GB mer RAM" Alternativ 3 - "Skjermkort" Alternativ 4 - "Prosessor" PS: Jeg bruker PC-en så og si, bare til spilling, MSN/WLM, skolearbeid, musikk og surfing.. Endret 7. desember 2006 av RamGuy Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg kommer bare inn på Alternativ 1. Men Alternativ 1 ser veldig bra ut til spilling. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg kommer bare inn på Alternativ 1. Men Alternativ 1 ser veldig bra ut til spilling. 7448294[/snapback] Hmm.. Skal sjekke det EDIT: Virker nå, var noe feil med Pris Guide.no, så jeg måtte lage de tre siste på nytt Endret 7. desember 2006 av RamGuy Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Var jo voldsomt til respons.. Funker ikke linkene nå heller? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg hadde ant. tatt 8800GTX, E6600 eller bare litt penger til overs til neste gang. Hvis du skal overklokke "må" du nesten ha litt bra minnebrikker. Endret 8. desember 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå