Håkki Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 No har jeg hørt at push/pull ikke har så stor effekt da. Er ikke sikker. Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Okey så sånn her er det: Radiator Nipler til radiator Feste til radiator Pumpe GPU Vannblokk CPU Vannblokk Chipset vannblokk Vanntank Slange klemme Anti korisjon Vifter Grill Slange Slange antibøy Og til slutt: Kabinettet alt skal inn i Har jeg fått med meg alt da? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ok... et spørsmål.... Driter du penger? Alt så nicet ut men en ting tror ikke den radietor holderen passer med en 2x120 radiator... er vel lagt for 1 x 120... Bountyhunter Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det går fint med den radiatorholderen. Du fester den bare ved den ene viften Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ok... et spørsmål.... Driter du penger? Alt så nicet ut men en ting tror ikke den radietor holderen passer med en 2x120 radiator... er vel lagt for 1 x 120... Bountyhunter 7462951[/snapback] Og så uttaler vi oss ikke om ting vi ikke har peiling på, er du snill Trådstarter: Du trenger da vitterlig ikke radbox, det kabinettet har jo MASSEVIS av plass til å montere internt. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Denne braketten gjør det enkelt å montere en 120mm radiator m/vifte på utsiden av kabinettet. Qouted fra microplex sine sider.. Av denne teksten syntes jeg det virket som om det bare var plass til 1x120 rad. men som tidligere på pekt så gpr det med en 2x120 rad. også. Beklager at jeg trodde feil ingen grunn til å være så negativ beklager off topic Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Men får mann ikke bedre tilgang luft hvis man monterer eksternt? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Men får mann ikke bedre tilgang luft hvis man monterer eksternt? 7473774[/snapback] Jo selvsagt, men monterer du riktig internt er forskjellen så utrolig liten. ( Så lenge du suger inn luft utenfra, og ikke henter luft innad i kabinettet ) Anbefaler forresten Noctua NF-S12-1200 vifter. Har ikke sett no særlig til tester av disse, men det jeg har hørt så langt er bare positivt Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Skjær hull i bunnen av kabinettet og legg radiatoren der. Hvis du gjør det må du passe på at du har god nok klaring fra gulvet. Husk også støvfiltre(hvis ikke har du en pc som også fugnerer som støvsuger). Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Er ikke så veldig flink med eletrisk verktøy, og har egentlig ikke lyst til og bore hull i et helt nytt lian li kabinett... Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) På de bildene som er der så ser det ut som om du hadde fått plass til radiatoren i en av harddisk rakkene uten at jeg vet dette sikkert... Ser ut som om den vil passe stående på høykant så kan du bare stripse den fast eller noe og montere viftene til å suge igjenom den mens den viften som allerede står der blåser på motsatt side hvis du skjønner hva jeg mener. Illustarsjon: (V)--> |Rv-> | (V)--> |Rv-> | (V) = samme vifte v = vifte R= Radiator |=hd racken He he hvis det ble noe bedre nå -Bountyhunter Endret 11. desember 2006 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Hehehe skjønte egentlig ikke den. Og jo svar til spørsmålet om jeg driter i penger, nei jeg bruker vanlig do papir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå