paulie154 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fikk du Nordicmafia til bursdag? Det må være den dårligste bursdagsgvaen jeg har hørt Lenke til kommentar
smartingen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Fikk du Nordicmafia til bursdag? Det må være den dårligste bursdagsgvaen jeg har hørt 7457817[/snapback] Lenke til kommentar
smartingen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 tuusen hjartelig for alle pengan som alle har gitt meg... greit nok at en ikke liker tiggere, men det er ikke ulovelig å tigge heller Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 tuusen hjartelig for alle pengan som alle har gitt meg... greit nok at en ikke liker tiggere, men det er ikke ulovelig å tigge heller 7458269[/snapback] Sikker på det? Lest retningslinjene? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Står ikke noe om tigging, så da overlever kanskje tråden videre Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) noen som har 1 mil og avse? så jeg kan produsere filmen min! skrkk3 Endret 9. desember 2006 av M-J Lenke til kommentar
smartingen Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 ikke gløm at det var jeg som opnet denne tråden andre tiggere kan opne en annen tråd! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tigging kan du ta et annet sted enn her på forumet. Skaff deg en ny konto eller bytt passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg