Gå til innhold

er du lei nordicmafia?

Anbefalte innlegg

i fjor på bursdagen min fikk jeg en nordicmafia konto... jeg var strålende fornøyd, helst til noen hacket seg inn på brukeren og stjal hundre mill,, jeg var veldig skuffet, men reiste alikavel kapitalen opp igjenn,,, samme hackeren stjal penger igjenn...

og nå er jeg så driita lei av å bruke masse tid på å spare penger, så jeg spør rett og slett dere!! er noen av dere lei nordicmafia som kan gji meg brukeren sin eller litt penger!! :dontgetit: vis dere vil gji meg penger, heter jeg plazzy!

Endret av smartingen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
husk å legge inn ÆØÅ i passordet ditt... da finner ikke de engelske passordhackegreiene ut av det...

7452787[/snapback]

Hvis du har et halvbra bruteforce program, så kan du legge inn hvilke bokstaver, tall og symboler som skal inkluderes og ekskluderes, så jeg tviler STERKT på at det har spesielt stor hennsikt å bruke ÆØÅ i et passord med det mål for øye at et bruteforce program ikke skal kunne finne passordet omsider.

Det beste du gjør er å ha et langt passord, bestående av ord som ikke betyr noe som hels, ha tall og symboler. Noe slik tenker jeg da på: "øt%70+Å-" Et slikt passord vil ikke finnes i noe ordbok, og hvis nordicmafia sin login skiller mellom store og små bokstaver, så er det kriminelt mange passord muligheter, som igjen gjør at det er større sansynlighet for å få passordet ditt hvis de spørr om det.

Edit: Du har vel sjekka om du har key logger på maskinen din? Også burde du kanskje bytte passord til mail adressen du har registert på nordicmafia også, bare sånn i fall noen har passordet til den istedet for kontoen din på nm.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

ble hacka jeg også for ikke så lenge siden! kjipe greier egentlig! men hacka er vel og ta i tror jeg.. var noen som titta over skuldra på skolen ville jeg tro!

skrkk3 er meg om noen flere har slutta og vil gi bort:P

Endret av M-J
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...