Pantera Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei Flere enn meg som synes musikkforumet begynner å bli noe rotete? Hadde det kanskje vært en ide å dele opp i flere underkategorier, slik som 'Musikkskapning og Intrumenter'? Kanskje hatt en under-kategori for konserter og festivaler, en for Rock & Metal, osv... Synspunkter? mvh Pantera Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Å dele opp i sjangere og festivaler høres ikke dumt ut. Edit: Retta opp en missforståelse . Endret 7. desember 2006 av Veitafan Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Synes i allefall det kunne blitt utskillt en egen kategori for metall. Siden diskusjon.no opprinnelig er et forum om hardware, sier det seg selv at det blir mye av det. Plager meg egentlig ikke så mye, men hadde vært en forbedring. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det bare jeg som ikke ser linken mellom hardware og metall? *føle seg dum* Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Er det bare jeg som ikke ser linken mellom hardware og metall? *føle seg dum* 7447644[/snapback] Ikke jeg heller, men føler meg ikke dum. Synes det Pantera foreslo høres bra ut Endret 7. desember 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Er allerede et for Musikkskapning og Intrumenter. Å dele opp i sjangere og festivaler høres ikke dumt ut. 7447464[/snapback] Ja, det var jo akkurat derfor jeg nevnte det som et eksempel. Pantera Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe, jeg mener å ha observert en liten overvekt av metalheads blant de fleste hardware-interesserte...ja. nerder er vel ikke et stygt ord lenger (og aldri vært det i mitt hode). Det kan godt være at jeg har foretatt en feilaktig generalisering, men det er uansett min oppfatning (Og nei, ikke alle nerder er metalheads (Bare se på meg), og likeså er ikke alle metalheads nerder, bare for å unngå den krangelen først som sist ) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det bare jeg som ikke ser linken mellom hardware og metall? *føle seg dum* 7447644[/snapback] Hardware er jo som oftest laget av metall, hallooo... Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Dette forslaget støttes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå