Mafo Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Sliter du med å få Wi-Fi-telefonen din på nett i desember? Da bør du fjerne julepynten. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Rart å tenke på. Hvorfor akuratt julepynt? Er Wi-Fi telefonene mot jul? nei, kanskje ikke. Også mikrobølgeovn. De sier meg litt mer at mikrobølgeovnen kan forstyrre forbindelsen. Edit: skrivefeil Endret 7. desember 2006 av kornelen Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Prøv å legge f.eks en Wi-Fi-antenne eller en blåtanndongel i umiddelbar nærheten av et stort metallobjekt, så vil du se at signalstyrken faller betraktelig Selv har jeg hatt problemer med signalet på min stasjonære PC, og måtte flytte USB-adapteren vekk fra PC-en med en skjøteledning. Vil tro at mange metallobjekter, som julekuler, "spiser" en del av signalet fra Wi-Fi-routeren din. ...men dette er bare synsing, altså Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 åja sånn, da fatter jeg mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg