heep Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har en BMW 89 modell hvor sentralåsen har sluttet å fungere. Det fører til at jeg ikke får opp hverken passasjersiden eller bakdørene hverken fra fra innsideneller utsiden. Er det noen måte jeg kan tvangsstyre sentralåsen på slik at jeg får opp låsene igjen og eventuelt bare kan bruke dem manuelt ? Lenke til kommentar
illest Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har en BMW 89 modell hvor sentralåsen har sluttet å fungere. Det fører til at jeg ikke får opp hverken passasjersiden eller bakdørene hverken fra fra innsideneller utsiden. Er det noen måte jeg kan tvangsstyre sentralåsen på slik at jeg får opp låsene igjen og eventuelt bare kan bruke dem manuelt ? 7447086[/snapback] Rive av dørtrekket og koble i fra motoren til sentrallåsen? Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har en BMW 89 modell hvor sentralåsen har sluttet å fungere. Det fører til at jeg ikke får opp hverken passasjersiden eller bakdørene hverken fra fra innsideneller utsiden. Er det noen måte jeg kan tvangsstyre sentralåsen på slik at jeg får opp låsene igjen og eventuelt bare kan bruke dem manuelt ? 7447086[/snapback] Har du sjekket sikringene da.... kan jo være så enkelt Lenke til kommentar
heep Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Har sjekket sikringene som ligger under baksetet, men de var alle OK...har også hatt ute motoren til låsen på førerdøra, men ser ut som de andre låsene på dørene er blokkert Irriterende:) Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ta opp teppet på venstre side bak.Er det litt fuktig må du reparere alle sjøtestykkene. Lenke til kommentar
heep Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Ta opp teppet på venstre side bak.Er det litt fuktig må du reparere alle sjøtestykkene. 7451678[/snapback] Ligger det ledninger til alle låsene der? Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ja.Alt som har med soltak,sentrallås,kupelys,,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå