knuto Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Eg kunne tenkt meg meir bass av den djupe typen. Musikk er noko heilt anna med litt god bass. Kan eg bli fornøgd med for eksempel dette: Creative I-Trigue 2.1 L3800? Eg er ikkje ein sær gubbe som ikkje kan ha anna enn det beste. Eg ynskjer berre den djupe bassen som ein ikkje får utan sub. Bassen frå ein bassgitar, eller ein bil i Need For Speed. Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 sleng på 200 till så får du noe som rocker greit... MYE bass og grei lyd... kjøp et Logitech Z-2300... funker bra det! og ikke minst er det fin design! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) sleng på 200 till så får du noe som rocker greit... MYE bass og grei lyd... kjøp et Logitech Z-2300... funker bra det! og ikke minst er det fin design! 7451186[/snapback] Helt enig. Jeg har Logitech Z-2300 2.1 selv. Endret 8. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Harman/Kardon SoundSticks II koster litt mer. Men disse er fenomenale! Ser jo bare ut også! Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 testet begge jeg og vinnern er helt klart pakka fra logitech! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 testet begge jeg og vinnern er helt klart pakka fra logitech! 7455929[/snapback] HK settet også? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) testet begge jeg og vinnern er helt klart pakka fra logitech! 7455929[/snapback] HK settet også? 7457015[/snapback] En ting er sikkert GnoMiz,H/K settet får rundjuling av Z-2300! Jeg har hørt H/K settet og for meg virker det som de har tenkt mer på design enn lyd. Endret 8. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ja mulig det, vertfall når det er snakk om bass og volum. Da vil jeg tro at Z-2300 er best Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 det var HK jeg mente at jeg også har testet... men logitech er og forblir nr. 1 hva det gjelder pc høytallere! legger man på en tusenlapp till får man 5.1 med en 10"bass... de rocker som faen skal jeg lover deg... 2300 er "lillebror" men funker fett det også... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 det var HK jeg mente at jeg også har testet... men logitech er og forblir nr. 1 hva det gjelder pc høytallere! legger man på en tusenlapp till får man 5.1 med en 10"bass... de rocker som faen skal jeg lover deg... 2300 er "lillebror" men funker fett det også... 7458738[/snapback] Mye deltemeninger om det 5.1 anlegget der! Og hvis man hører mest på musikk er det jo ikke vits med 3 ekstra høyttalere Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 a... det er det delte meninger om... og som du sier... ikke noen vits till rein musikk... og "lillebror" er også THX godkjent!! Lenke til kommentar
Namek Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Funker Creative I-Trigue L3800 bra uten noe spesielt lydkort? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kjøp heller høyttalere fra et merke som har skikkelig greie på lyd. Dette settet fra Altec Lansing har fått strålende kritikker fra Lyd og bilde, dette er et alternativ du bør sterkt vurdere om ikke dine eneste krav er skjærende diskant og buldrete en-tonet bass! For all del, det er bass i dette settet, men det høres ikke ut som det kommer fra en pappeske! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 hva med dette her? http://www.komplett.no/k/search.asp?q=logitech+z-4 finnes i svart og hvitt utrolig bra anlegg kan trygt anbefales" bassen er nydelig! Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Jeg har H/K soundsticks selv. De eier alt Logtech har når det kommer til lydkvalitet. Kjøp heller høyttalere fra et merke som har skikkelig greie på lyd. Dette settet fra Altec Lansing har fått strålende kritikker fra Lyd og bilde, dette er et alternativ du bør sterkt vurdere om ikke dine eneste krav er skjærende diskant og buldrete en-tonet bass! For all del, det er bass i dette settet, men det høres ikke ut som det kommer fra en pappeske! Så H/K har liksom ikke peiling på lyd nå? Altec er også bra! Endret 22. januar 2007 av Torland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå