Gå til innhold

God djup bass for under tusenlappen. Er dette bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
testet begge jeg og vinnern er helt klart pakka fra logitech!

7455929[/snapback]

HK settet også?

7457015[/snapback]

En ting er sikkert GnoMiz,H/K settet får rundjuling av Z-2300!

Jeg har hørt H/K settet og for meg virker det som de har tenkt mer på design enn lyd. :)

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

det var HK jeg mente at jeg også har testet... men logitech er og forblir nr. 1 hva det gjelder pc høytallere! legger man på en tusenlapp till får man 5.1 med en 10"bass... de rocker som faen skal jeg lover deg... 2300 er "lillebror" men funker fett det også...

Lenke til kommentar
det var HK jeg mente at jeg også har testet... men logitech er og forblir nr. 1 hva det gjelder pc høytallere! legger man på en tusenlapp till får man 5.1 med en 10"bass... de rocker som faen skal jeg lover deg... 2300 er "lillebror" men funker fett det også...

7458738[/snapback]

Mye deltemeninger om det 5.1 anlegget der!

Og hvis man hører mest på musikk er det jo ikke vits med 3 ekstra høyttalere

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har H/K soundsticks selv. De eier alt Logtech har når det kommer til lydkvalitet.

Kjøp heller høyttalere fra et merke som har skikkelig greie på lyd. Dette settet fra Altec Lansing har fått strålende kritikker fra Lyd og bilde, dette er et alternativ du bør sterkt vurdere om ikke dine eneste krav er skjærende diskant og buldrete en-tonet bass! For all del, det er bass i dette settet, men det høres ikke ut som det kommer fra en pappeske!

Så H/K har liksom ikke peiling på lyd nå? Altec er også bra! :yes:

Endret av Torland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...