Gå til innhold

Nytt Mass Effect footage kommer imorgen!

nacho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Goosebumbs... Leste litt på mass effect siden, virker som de har laget en veldig interessant fortelling på hvordan menneskeheten har kommet ut i universet og i kontakt med andre raser. Tror virkelig dette spillet kan bli et av de beste i 2007 og absolutt et av de jeg gleder meg mest til!

Er den traileren ute på marketplace forresten?

Endret av sp0ck
Lenke til kommentar
Åh! det så veldig bra ut. Gleder meg.  :dribble:

Kan man spille gjennom gameplayet over internett på dette spillet?

7457419[/snapback]

Utrolig at dette er ingame og ikke film

MS vet det å vise ingame og ikke tullball

Endret av Mus
Lenke til kommentar
skyene og miljøet langt borte så helt utrolig ut. resten så veldig bra ut og riktignok. Jeg må nesten driste meg til å si at dette trumfer Geow :p

7459583[/snapback]

Drister meg til å være enig med deg! Spesielt effektene når man bruker de "dark energy" evnene var fine, og ikke minst skyene som du nevner. Nei, må bare si det igjen at dette tror jeg faktisk overgår til og med Halo 3 på min forventningsskala!

Lenke til kommentar

Fikk ikke sett denne før nå, men fytti elvete for en teaser!

De vet i alle fall å ytterligere sprenge forventningsskalaen min...

Seiler opp på min topp3 liste over spill jeg gleder meg til, sammen med G.R.A.W2 og Bioshock. Blir bare fler og fler spill som jeg bare MÅ ha merker jeg..

Lenke til kommentar

Såg nettopp videoen sjølv. Eg sitt her og berre måpar.

Karakterane lev verkeleg, berre sjå på ansikts-trekka når ein karakter pratar. Det ser heilt utruleg ut. Hvis Mass Effect blir sjåande slik ut, då trumfar det faktisk Gears of War. Nokon som veit kva for ein motor som ligg i grunn? Er det ein BioWare har laga sjølv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...