Gå til innhold

klipsch høytalere hvor ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-18 21:29, skrev mbst:

Ja, nå har de endelig fått opp weben igjen!

Hyggelige folk, send dem en mail med forespørsel.

Da jeg bestilte mine Klipsch ProMedia 2.1 for godt og vel halvannet år siden, sendte de gratis i hele Norge, du får høre med dem hvordan det fungerer nå.

:smile:

Takk for svaret, fungerer høytalerne bra ? Er du intresert i å selge ? :smile:

Lenke til kommentar

Nei, aldri i livet om jeg vil selge dem! :smile:

Og det svarer vel også på det andre spørsmålet ditt..

De er helt konge! Både jeg og bekjente har overtalt flere folk før til å kjøpe dem, alle har vært knallfornøyd!

PC-lyd blir aldri helt det samme etter at jeg skaffet meg slike.

De brukes som referanse i mange tester av høyttalere, mao de anses som kremen av kremen innen PC-høyttalere.

Finner test på http://www.3dsoundsurge.com

Koster vel rundt 2500 kr tenker jeg. Hadde egentlig ikke tenkt å gi så mye da jeg skulle skaffe meg nye høyttalere, men etter å ha fått dem angret jeg ikke et mikrosekund.

Lenke til kommentar

PS. Hvis du bestemmer deg for å gå til anskaffelse av et sett, ikke glem å sende ut nabovarsel på forhånd! :wink:

Et annet tips er å ikke spille på max med en gang man får dem. Er nok lurt med en uke eller to med innspillingstid (dvs ikke sååå høyt, ikke såååå mye bass). Er best for lydkvalitetens skyld over tid.

Jeg glemte dette (dvs visste ikke om at det var lurt på forhånd), men kan heldigvis ikke peke på noen ulyder av den grunn. Anbefaler uansett å gjennomføre innspillingstiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...