Bendorama Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 hei. jeg trenger sårt koder til mitt KJØPTE Ship Simulator 2006, jeg vil kjøre Titanic, var derfor jeg kjøpte det. Noen som vet om noe koder? takk Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 hei.jeg trenger sårt koder til mitt KJØPTE Ship Simulator 2006, jeg vil kjøre Titanic, var derfor jeg kjøpte det. Noen som vet om noe koder? takk 7446879[/snapback] Hvis du absolutt vil kjøre titanic. Kan du kjøpe deg Boat Simulator... Bare et tips! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 hei.jeg trenger sårt koder til mitt KJØPTE Ship Simulator 2006, jeg vil kjøre Titanic, var derfor jeg kjøpte det. Noen som vet om noe koder? takk 7446879[/snapback] Hvis du absolutt vil kjøre titanic. Kan du kjøpe deg Boat Simulator... Bare et tips! 7447114[/snapback] Titanic er på Ship Simulator å, men eg må gjør mange mange oppdrag først med kjedlige skip:( derfor lurte jeg på om der var koder som gjorde at alle oppdrag ble unlocka Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Spør i spillforumet du Lenke til kommentar
CaptainBest Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hallo. Jeg kommer fra ShipSim forumet. og vet mye om spillet. Det er strengt forbudt og cheate spillet. og forresten så fins det ingen cheat til spillet. men vil du unclocke alle missions til spillet. så går du inn her og laster ned ship simulator 2006 1.8Patch www.shipsim.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå