Bruktbilen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har det problemet at, etter studiene jeg har på skolen, så er jeg bare så dødstrøtt når jeg skal dra hjem. Må bare drikke masse kaffe for å holde meg kvikk. Er det noen måte å holde seg oppkvikket i løpet av dagen, som ikke gir bivirkninger som gjør at du blir trøtt et par timer etter du har drukket en drikk... Tenker da på Battery og andre sportsdrikker, de gjør deg bare mer trøtt etter et par timer. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Legge seg tidligere om kvelden. Eller ta partydop. *trøtt på jobb 2k* Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 speed. Ginseng hjelper bare du tar nokk, så slipper du å drikke så mye kaffi. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Sov mer, spis frukt og vitaminer. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Bit i noe regelmessig, jeg opplevde i mine World of Warcraft netter i sommerferien at ting som å slå seg selv i kinnene, drikke kaffe, ha et brød vedsidenavdeg som du biter regelmessig i, ha et glass vann som dru drikker av regelmessig og å gå turer hjelper. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 å gå turer hjelper. 7453076[/snapback] Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Prøv en "powernap". Hvis du sover i noen få minutter og river deg opp igjen så kvikner du nok til etterhvert. Kroppens aktivitetsnivå går i bølgesvingninger og når du begynner å bli trøtt går kroppen ned i en bølgedal(lavt aktivitetsnivå) og for å snu dette kan du ta en powernap. Var i alle fall dette læreren min sa til meg... Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har det problemet at, etter studiene jeg har på skolen, så er jeg bare så dødstrøtt når jeg skal dra hjem. Må bare drikke masse kaffe for å holde meg kvikk. Er det noen måte å holde seg oppkvikket i løpet av dagen, som ikke gir bivirkninger som gjør at du blir trøtt et par timer etter du har drukket en drikk... Tenker da på Battery og andre sportsdrikker, de gjør deg bare mer trøtt etter et par timer. 7446795[/snapback] Når legger du deg da? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Prøv en "powernap". Hvis du sover i noen få minutter og river deg opp igjen så kvikner du nok til etterhvert. Kroppens aktivitetsnivå går i bølgesvingninger og når du begynner å bli trøtt går kroppen ned i en bølgedal(lavt aktivitetsnivå) og for å snu dette kan du ta en powernap. Var i alle fall dette læreren min sa til meg... 7461692[/snapback] jepp dette funker, var veldig trøtt etter skolen igår, så da la jeg meg ned å sov 5min før jeg heiv meg opp igjen. Da jeg stod opp igjen følte jeg meg uggen i noen minutter, men da det hadde gått over, så ble jeg lys våken. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) jepp dette funker, var veldig trøtt etter skolen igår, så da la jeg meg ned å sov 5min før jeg heiv meg opp igjen. Da jeg stod opp igjen følte jeg meg uggen i noen minutter, men da det hadde gått over, så ble jeg lys våken. 7461766[/snapback] Skjønner ikke hvordan dere klarer det, hvis jeg først sovner, sover jeg, lenge... Jeg klarer rett og slett ikke å sove bare i fem min. Endret 9. desember 2006 av multisync Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det hjelper ofte å sove to timer når du kommer hjem, men du blir litt uggen resten av dagen, jeg blir ihvertfall det. Løsning: Sove 1-3timer Bivirkninger: Uggen, litt rar følelse Virkninger: Mye mer effektiv og du blir ikke trøtt. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Skjønner ikke hvordan dere klarer det, hvis jeg først sovner, sover jeg, lenge...Jeg klarer rett og slett ikke å sove bare i fem min. 7462329[/snapback] easy, før du legger deg til å sove, finner du frem den drygeste mest irritable ringetonen på mobilen og setter på alarm med den tonen. Så legger du mobilen helt på andre siden av rommet, slik du bare MÅ opp av sengen for å slå av. Endret 9. desember 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Eg har prøvd det meste, men nok søvn er utan tvil det beste. I mørketida legg eg meg gjerne i 19-20-tida og søv til klokka ryngjer kvart på seks neste dag, merker at eg har eit stort overskudd gjennom heile dagen. Legg eg meg i 22-23-tida er ettermiddagen ofte prega av å sove på sofaen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 easy, før du legger deg til å sove, finner du frem den drygeste mest irritable ringetonen på mobilen og setter på alarm med den tonen. Så legger du mobilen helt på andre siden av rommet, slik du bare MÅ opp av sengen for å slå av. 7462585[/snapback] ja... og så glemte jeg en LITEN detalj, jeg sover sykt tungt til tider. I tillegg er det ofte at jeg slår av alarmen i halvsøvne Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 ja... og så glemte jeg en LITEN detalj, jeg sover sykt tungt til tider. I tillegg er det ofte at jeg slår av alarmen i halvsøvne 7462641[/snapback] ha flere klokker rundt omkring. i fjor hadde jeg 3 klokker som ringte da jeg skulle opp på skolen. Men har heldigvis bedret seg med året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå