Eivind_bh Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei! Jeg var russ ifjor, men nå har jeg jammen meg blitt bedt om å ta bilder på et russearrangement iår også :!: Ifjor gikk jeg rundt med D70, 18-70, 50mm f1,8, og SB600. Klarte meg igrunn ganske fint, selvom de fleste utestedene har dårlig belysning. Det jeg lurer på nå, er at jeg mener jeg leste på Akam her engang i høst, at det var et sted hvor de lånte ut objektiver og utstyr? Noen som vet hvor jeg finner dette? Eller evnt andre steder hvor de låner ut utstyr? Lenke til kommentar
olemm Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er utleie på interfoto Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 De har utleie på fotovideo også, men det er bare canon ting. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Leie av utstyr er dog svindyrt i Norge. Man skal ikke leie mange gangene før man hadde kommet billigere ut ved å kjøpe istedet (og eventuelt selge det brukt etterpå når man ikke trenger det lenger). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå