Joachim_F Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Crytek-sjef Cevat Yerli har fortalt litt om hvordan utviklingen av Crysis ligger an i forhold til lanseringsplanene. Les mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det ett spill jeg skulle ønske jeg hadde råskinn-pc til å dra på max så er det dette Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Når jeg ser hvor bra far cry ser ut på full pupp, må jo dette spillet bare bli fantastisk! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Gfx whores ftw? Hehe ^^ Venter spent på dette spillet... Selv om maskina mi ikke holder tritt med tidens tann Lenke til kommentar
Mit Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja la de ta seg den tiden de trenger sier nå jeg, har gleda meg til dette spillet lenge og kan ikke huske og ha gleda meg så mye til et spill i hele mitt liv. Uansett... om det blit utsatt en mnd. eller to gjør meg egentlig ingen ting, tror ikke PCen min kommer til og like systemkrava til det spillet der Men som sagt; ta den tiden dere trenger og gi oss et tillnærma perfekt spill Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jaja, får bedre tid på meg til å oppgradere dataen:) Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Samme her. Jeg ser det sannsynelig at selv om spillet kanskje blir utsatt til 2008, så vil jeg ikke ha en god nok pc til å nyte det skikkelig. Må bare ta den tiden de trenger for min del, selv om dette er en av de spillene jeg har gledet meg mest til noen gang. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jammen godt med en produsent som forteller littegrann til fansen i blant. Thumbs up til Yerli. Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 huff. tror ikke pcen min klarer dette. skulle ønske det kom flere spill med doom 3 grafikk eller far cry grafikk. far cry ser jo fremdeles jævlig bra ut da Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Bra de tar seg tid til å lage det ordentlig! Gleder meg som bare det! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Far Cry var jo utrolig bra optimalisert for tregere pcer også da så håper de følger opp dette. Noen som vet noe cirka? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 For øyeblikket fokuserer studioet på å sikre at det brede spekteret av PC-konfigurasjoner får en opplevelse som er så god som mulig, tilpasset den individuelle maskinvaren. Ser ut til at det vil det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg