sinus' Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hei! Jeg bestilte en Videoseven 20" på netshop, og fikk den for ca 10 uker siden, men det var sprukket skjermelement (eller hva det nå heter), så jeg sendte den til compare support, som vistnok tok service for netshop på den. Nå har det endelig blitt til at jeg får en ny, men jeg trur heller jeg vil ha en 19" av bedre kvalitet. Har ca 2200 kroner å velge for, kan noen komme med en kjapp anbefaling ? Er denne bra ? Tusen takk for rask hjelp ! skulle gjerne fått gjort det i dag Mvh tskille PostScriptum. Glemte å nevne hva den skal brukes til. PCen brukes både til spilling av en del fps spill og wow. Også mye til kontorarbeid, skriving og noteskriving ... Håper på noen gode inspill Endret 8. desember 2006 av tskille Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Skal du ha widescreen, ville jeg nok gått for den. Hvis ikke kan du se på denne: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=31590 En knallgod spillskjerm. Eller bare velge en billigere en. Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Tusen takk for raskt svar! Jeg ser det står en del om det på andre poster, men er den noen grunn til ikke å velge widescreen .. ? Blir sett en del filmer på maskinen, men det er ikke det som er hovedbruksområdet. Tenker kanskje det er kjekt siden jeg ofte sitter og spiller poker og ser på tv-serier samtidig .. Bedre plass i bredden til pokerbordet og vlc ... ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 hvor tok et godt beskrivende emnefelt veien? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 hvor tok et godt beskrivende emnefelt veien? 7446708[/snapback] Hvis det haster, så får han nok svar og handler ut i fra svaret før en moderator får tid til å lese en rapport samt stenge tråden. Så da ser jeg lite poeng i å gidde det, når han får det han trenger. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Tusen takk for raskt svar! Jeg ser det står en del om det på andre poster, men er den noen grunn til ikke å velge widescreen .. ? Blir sett en del filmer på maskinen, men det er ikke det som er hovedbruksområdet. Tenker kanskje det er kjekt siden jeg ofte sitter og spiller poker og ser på tv-serier samtidig .. Bedre plass i bredden til pokerbordet og vlc ... ? 7446552[/snapback] ws skjermen er mindre og har mindre oppløsning, men til ditt bruk er det nok å annbefale. Det er klart best til filmer, bra til å jobbe med flere ting, og er visstnok veldig fint i spill og, bare spillene støtter ws skikkelig. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Forandret tittelen på tråden... Emnefeltet skal være beskrivende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå