Gå til innhold

Hjelp til anbefaling av 19" WS eller vanlig skjerm

sinus'

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bestilte en Videoseven 20" på netshop, og fikk den for ca 10 uker siden, men det var sprukket skjermelement (eller hva det nå heter), så jeg sendte den til compare support, som vistnok tok service for netshop på den. Nå har det endelig blitt til at jeg får en ny, men jeg trur heller jeg vil ha en 19" av bedre kvalitet. Har ca 2200 kroner å velge for, kan noen komme med en kjapp anbefaling ? Er denne bra ?

Tusen takk for rask hjelp ! :) skulle gjerne fått gjort det i dag ;)

Mvh

tskille

PostScriptum. Glemte å nevne hva den skal brukes til. PCen brukes både til spilling av en del fps spill og wow. Også mye til kontorarbeid, skriving og noteskriving ...

Håper på noen gode inspill :)

Endret av tskille
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for raskt svar!

Jeg ser det står en del om det på andre poster, men er den noen grunn til ikke å velge widescreen .. ? Blir sett en del filmer på maskinen, men det er ikke det som er hovedbruksområdet. Tenker kanskje det er kjekt siden jeg ofte sitter og spiller poker og ser på tv-serier samtidig .. Bedre plass i bredden til pokerbordet og vlc ... ?

Lenke til kommentar
Tusen takk for raskt svar!

Jeg ser det står en del om det på andre poster, men er den noen grunn til ikke å velge widescreen .. ? Blir sett en del filmer på maskinen, men det er ikke det som er hovedbruksområdet. Tenker kanskje det er kjekt siden jeg ofte sitter og spiller poker og ser på tv-serier samtidig .. Bedre plass i bredden til pokerbordet og vlc ... ?

7446552[/snapback]

ws skjermen er mindre og har mindre oppløsning, men til ditt bruk er det nok å annbefale. Det er klart best til filmer, bra til å jobbe med flere ting, og er visstnok veldig fint i spill og, bare spillene støtter ws skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...