Pysj Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Post- og teletilsynet vil gi deg langt lavere ringepriser enn du får i dag. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Veldig bra for de som ringer mye. F.eks en jeg kjenner har ringt godt over 400 timer i jobbsammenheng og da er det bra og ha et billig alternativ for ringing. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er vel og bra at det kuttes, men hvor mye får vi sluttbrukere igjen av dette? Et av argumentene var: "flere nye leverandører vil få etablert seg i markedet" - og jeg bare spør: Trenger vi fler? Vi har jo like mange leverandører som vi har byer i Norge... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er vel og bra at det kuttes, men hvor mye får vi sluttbrukere igjen av dette? Et av argumentene var: "flere nye leverandører vil få etablert seg i markedet" - og jeg bare spør: Trenger vi fler? Vi har jo like mange leverandører som vi har byer i Norge... 7505276[/snapback] Idag er f.eks termineringsprisen til telenors nett 65 øre, endel tilbydere som leier netcoms nett ligger temmelig nært denne, eks onecall kontant, talkmore, noextras osv. Om Telenor maks kan ta 45 øre om noen år kommer nok disse tilbyderne til å ligge på litt over 45 øre da og tipper jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg