Shruggie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er selvsagt blitt syk, så det er helt ute av bildet å gjøre som jeg hadde planlagt - stille seg i kø på platekompaniet i 20-tiden, og så evt. løpe til elkjøp og tilbringe natta der hvis jeg ikke får tak i en Wii på platekompaniet. Og siden det er helt uaktuelt å få tak i en Wii via "vanlige metoder" i morgen, så har jeg etter lang betenkningstid funnet meg i at jeg blir nødt til å vente til neste leveranse, 15/12, med å kjøpe Wii. Men da gidder jeg ikke vente en time lenger enn jeg må! Så hvor kan jeg forhåndsbestille, helst i Oslo, slik at jeg har Wii og Zelda så tidlig som mulig fra neste leveranse? Pris nesten ikke viktig. (Betaler ikke mer enn 2600 for konsoll eller 600 for spillet.) Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Spaceowrld Metro, rett utenfor Oslo. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fra Platekompaniets nettside: "Dersom du bestiller nå vil du få levert maskinen fra parti nummer to som ventes inn i uke 50." Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Spaceworld er utelukket av etiske grunner ;p Platekompaniet.no er jo en egen nettbutikk, og jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å bestille på nett, siden posten (selv i Oslo, eller kanskje spesielt i Oslo) er omtrent like tillitsvekkende som... Faen, jeg er syk og kommer ikke på noe. Noen som vet om EBGames eller vanlige Platekompaniet-butikker tar imot forhåndsbestillinger? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 EB-Games tar da forhåndsbestillinger? :/ Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Spaceworld er utelukket av etiske grunner ;p Forklar? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Spaceworld er utelukket av etiske grunner ;p Forklar? 7452967[/snapback] Muligens han sikter til prissettingen dems. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 LOl? Får den for 2500,- Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Nei, det er dypere grunner enn som så. Det er personlig, så det har ikke noe med denne situasjonen å gjøre. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Var på Spiderman i Kirkegata og EBgames på Oslo S og spurte om det var mulig å forhåndsbestille fra neste utsending, men alle makiner de får inn en forhåndsbestilt. Men på Expert rett ved Oslo S var det ihvertfall mulig å skrive seg på en liste til neste utsending. Jeg er nr 8 i køen der. Vet ikke hvor mange maskiner de får inn. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvis det er noe med en enkelt ansatt der så representerer han jo ikke hele kjeden... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Kan vi komme forbi Spaceworld? Det har ingenting med dette å gjøre! Jeg har ennå ikke bestilt, men vurderer nå å bestille fra Netshop (ubekreftet 18/12). Lenke til kommentar
vizit Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har også bestilt fra Netshop, men de har tydeligvis ikke fått inn den første leveransen. Her er en samtale jeg snakket med en fyr fra Netshop: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Selger Hei Vi har ikke fått vite hvor mange vi får men jeg ser din ordre ligger på de første som kommer til Oslo. Meg ok, men når får dere det inn? Selger Hei Vi skal ha dem på lanseringsdatoen Release er 8.12 Så det er det vi er lovet. Meg Hei, Får dere dem fortsatt på release datoen, siden på orderstatusen er det blitt satt til den 18.12.? Selger Hei Vi får noen release dato men ikke så mange som vi ønsket. Jeg vet rett og slett ikke når du får din. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Gjelder med andre ord å holde seg oppdatert utover i neste uke... Hvis Netshops dato forandrer seg må jeg rett og slett prøve noe annet. Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg og en tre-fire andre som ikke fikk Wii idag fikk forhåndsbestille til neste levering på Lefdal, Tiller. Samme pris som i dag. Aner ikke om de tar i mot flere forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå