Moskus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg vet ikke om det har vært postet før, men dette så vanvittig interessant ut: http://www.ectotechnica.com/?p=214 Jeg vet hva jeg ønsker meg til jul! Lenke til kommentar
the-shock Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 det hadde vert kult å hatt en sånn hjemme i stua Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Vannvittig kult! Sikkert billige også de der... Skal vedde på de koster opptil 50000... Huff Tenk å bli drug i det der da! Sinnsykt gøy å sitte og leke seg slik! Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Får man kjøpt slikt i norge? Så vanvittig gøy ut. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hekkan. Genialt! Tipper den der koster en del ja.... Lenke til kommentar
the-shock Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Sikkert kjedelig å spille Live med en sånn en Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det der er proproproEjay i praksis^^ Virkelig noe nytt. Jeg kunne gjerne tenkt meg noe sånt. Det der byr på en helt ny lekenhet. Lurer på om det der blir låst til elektronika, eller om det er mulig å lage til andre lyder? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) "Pro" og "eJay" bør ikke nevnes i samme setning... Vil regne med at man kan laste inn egne samples. Det vil si: Det tar jeg som en selvfølge. Jeg er ikke nevneverdig fan av synther der man må skru seg selv til døde, men denne er et must hvis prisen blir overkommelig. Endret 12. desember 2006 av moskus Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvorfor? Virket på meg mest som et leketøy, uten noe stort praktisk anvendelsesområde. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 "Pro" og "eJay" hører ikke sammen. Punktum. Men uansett, jeg tror dette kan være et herlig instrument til å være kreativ med. Hiv på en haug med klosser og lek deg til du har lyden(e) du vil ha. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ser for meg fremtidens DJ'er står med slike runde bord og masse klosser :!: Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Bedre i konsertsammenheng! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Dette er overhode ikke ett nytt instrument, den greien lager jo bare synt/sampling/effekt-whatever så du kan få datamskiner og andre til til å lage i dag. Men måten du bruker den på, brukergrensensittet var svært intererssang og kan muligens åpne for nye musikkstiler. Dessuten, tenk hvor mye kulere det blir live som bruker slike i steden for laptopper. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Lyden er kanskje ikke ny, men instrumentet kan vel være nytt for det? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 det er nok et nytt instrument ja. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det eneste som er gjort er jo å ta de forskjellige komponentene i en vanlig synth og lage byggeklosser av de... men kult er det. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg tenkte mer at måten å "spille på" gjør det til et nytt instrument. Men dette begynner jo å bli en mer eller mindre absurd diskusjon om definisjoner... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 nytt eller ikke noe som det der vil jeg ha i stua sikkert utrolig kult å leke seg med det der Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Holy trådnecro, Batman! Men, dette er kanskje relevant; se hva vi fikk i posten her på jobben: Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Holy trådnecro, Batman! Men, dette er kanskje relevant; se hva vi fikk i posten her på jobben: Wow! Video or it didn't happen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå