Chief Wiggum Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Heisann Oppdaterte firmwaren på min D-link dir 635 router til siste europeiske versjon, Etter den restartet funker ikke krypteringen på det trådløse nettet. Når du søker etter nettverk kommer det opp bare de 2 første bokstavene i ssiden. Når jeg prøver å koble til får jeg bare beskjed om at nettverket er ikke lenger tilgjengelig. Men når du resetter den så funker den fint, problemene kommer bare opp når jeg sikrer nettverket. Noen andre som har hatt lignende problemer med d-link? Og ja brukte kabel når jeg oppdaterte firmware Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Heisann Oppdaterte firmwaren på min D-link dir 635 7446295[/snapback] ingen problem hos meg med kryptering etter oppdatering av firmware.... jeg ser at det kom enda en firmware som jeg ikke har testet, men den ligger på USA/Canada server og da tror ikke den er kompatibel med våre router(ene).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå