Joachim_F Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Den østerrikske utgiveren JoWooD har startet en ny divisjon, som skal fokusere på gode spill til lave priser. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Gode spill til lave priser? JoWood klarer jo ikke å gi ut gode spill til høye priser engang! Lenke til kommentar
Toa Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Gode spill til lave priser? JoWood klarer jo ikke å gi ut gode spill til høye priser engang! 7447265[/snapback] Det var vel de som kom med Ski Racing 2006? Et spill med masse potensiale. Herlig fartsfølelse. Ser fram til Alpine Skiracing 2007. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg også, men det er en annen utvikler som lager årets spill, så jeg er litt skeptisk. De som laget Ski Racing jobber med et annet spill for JoWooD, som heter Freak Out (snowboard osv). Men jeg er enig i at JoWooD får litt ufortjent mye kritikk noen ganger. SpellForce II er et av årets beste strategispill, og selv om Gothic III burde ha vært i utvikling en måned til, er det fortsatt et av de mest fengslene spillene jeg har spilt i år. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Joda, JoWood gir ut en del gode spill, men det er mange andre spill JoWood kommer ut med, som er møkkdårlige. Jeg har ikke spilt 2'ern av The Guild, men alt tyder på at det ikke akkurat er et spill i toppsjiktet, for å si det pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg