Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Julebonus fra jobben

DaXoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det sånn at alle jobber deller dette ut eller? hvordan er det dette funker osv osv ?? takk får alle svar

7446242[/snapback]

Arbeidsgivere som deler ut julebonuser til de ansatte er vel ikke akkurat i overtall.

Det er opp til hver enkelt bedrift å avgjøre dette, selv om bedriften har levert et knall resultat for f. eks 2006 er ikke dette ensbetydende med at de ansatte får en del av "kaka", selv om det selvfølgelig burde vært sånn ;)

Endret av iggipop
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk så heldig at jeg får bonus, på tross av at jeg har jobbet i bedriften i mindre enn tre måneder.

Dette er selvsagt fordi det er en liten bedrift, med stort overskudd og eierene jobber selv like mye/mer som alle andre.

Det er svært få store bedrifter som gir julebonus, men julegaver som klokker eller gavekort, kanskje tilogmed en liten sum cash er veldig vanlig.

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk så heldig at jeg får bonus, på tross av at jeg har jobbet i bedriften i mindre enn tre måneder.

Dette er selvsagt fordi det er en liten bedrift, med stort overskudd og eierene jobber selv like mye/mer som alle andre.

Det er svært få store bedrifter som gir julebonus, men julegaver som klokker eller gavekort, kanskje tilogmed en liten sum cash er veldig vanlig.

7446412[/snapback]

håper jeg også får noe sånt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...