DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 er det sånn at alle jobber deller dette ut eller? hvordan er det dette funker osv osv ?? takk får alle svar Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg har ivvertfall ikke hørt noe om det... er lærling da... så det er sikkert opp til hver enkelt bedrift om de vil gi det.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er ikkje pålagt å gje noko bonus, så det er opp til kvar enkelt bedrift. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) er det sånn at alle jobber deller dette ut eller? hvordan er det dette funker osv osv ?? takk får alle svar 7446242[/snapback] Arbeidsgivere som deler ut julebonuser til de ansatte er vel ikke akkurat i overtall. Det er opp til hver enkelt bedrift å avgjøre dette, selv om bedriften har levert et knall resultat for f. eks 2006 er ikke dette ensbetydende med at de ansatte får en del av "kaka", selv om det selvfølgelig burde vært sånn Endret 7. desember 2006 av iggipop Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er faktisk så heldig at jeg får bonus, på tross av at jeg har jobbet i bedriften i mindre enn tre måneder. Dette er selvsagt fordi det er en liten bedrift, med stort overskudd og eierene jobber selv like mye/mer som alle andre. Det er svært få store bedrifter som gir julebonus, men julegaver som klokker eller gavekort, kanskje tilogmed en liten sum cash er veldig vanlig. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er faktisk så heldig at jeg får bonus, på tross av at jeg har jobbet i bedriften i mindre enn tre måneder. Dette er selvsagt fordi det er en liten bedrift, med stort overskudd og eierene jobber selv like mye/mer som alle andre. Det er svært få store bedrifter som gir julebonus, men julegaver som klokker eller gavekort, kanskje tilogmed en liten sum cash er veldig vanlig. 7446412[/snapback] håper jeg også får noe sånt Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har ALDRI hatt noen form for bonus. (bedriften går kanonbra) Så dette varierer fra bedrift til bedrift. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fikk julegratiale når jeg jobba som avisbud i haugesunds-avis, + en del "bonus" fra de eldre på ruta som synes synd på meg. I den bedriften jeg jobber i nå, får jeg ingenting, men har en del andre bonuser. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Som sagt her, dette er helt opp til firmaet selv å bestemme, men veldig ofte deles dette ut hvis omsetning/resultat har bra. Det som er "kjedelig" med bonus er at du må skatte normal skattesats av den. Endret 8. desember 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå