Gå til innhold

Hva som egentlig skjer i verden og hele driten!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med folk som blånekter alt som har med den 9/11 konspirasjons teorien er at de tenker ikke på egenhånd, den offentlige forklaringen er unøyaktig, og masse som ikke stemmer. De forklarte aldri hvorfor det var flere eksplosjoner i bunnen av tvillingtårnene, selv om det er mange videoer fra forkjellige kameraer som du hører eksplosjonen, reportere som forteller om det, brann men som var i bygget også. Det har litt med observasjon og gjøre.

Loose Change er langt i fra den beste filmen som dokumenterer 9/11 men Screw Loose Change bruker argumenter som ikke analyzerer noe av de som er representert, bare simple angrep som "That is bullshit!" "bullshit" "what?". :p

Lenke til kommentar
Se America: Freedom to Fascism

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-4...edom+to+fascism

7446162[/snapback]

Utfordrer alle til å finne konspirasjoner som ikke er dokumentert i denne.

 

Folk tror de er jævlig smarte når de kan "heve" seg over teorier som motsier den offisielle bortforklaringen på ting. Man tør ikke stå for noe og være kritisk, bedre å følge saueflokken så man ikke får skjeve blikk.

 

Dette er et problem, siden man ikke evaluerer materialet før man uttaler seg. For det ender opp med at det eneste som skal til er å skape en offisiell dissing av fem tenåringer som har laget en video, så blir man uglesett bare man setter spørsmål ved et helt emne. UFO fenomenet har gjennomgått en aktiv hemmelighetsholdelse ved å latterliggjøre gjennom medier og fortelle at selv om beviset ligger der, lurer du deg selv hvis du tror det - så saueflokken ikke gidder å faktisk sjekke kilden.

 

Folk er dømt til å på et tidspunkt stå ovenfor en konspirasjon som er så stor at man ikke kan tro den hvis dette fortsetter, og den dokumentaren viser en som er rett rundt hjørnet.

 

Det er forskjell på å være kritisk og å være forutintatt, ignorant og fornektende.

Endret av eternal
Lenke til kommentar

Folk tror de er jævlig smarte når de kan "heve" seg over teorier som motsier den offisielle bortforklaringen på ting. Man tør ikke stå for noe og være kritisk, bedre å følge saueflokken så man ikke får skjeve blikk.

 

Folk som kjenner meg vet at jeg ikke har noe til overs for saueflokk eller til å være glad i status quo.

 

Det virkelige spørsmålet er: Stoler du blindt på en tenåring som lager video på dataen sin og legger den ut på internett fordi du hater USA og Bush, eller aksepterer du, kanskje med en grad av skepsis, den offisielle versjonen, som tross alt er en del mer logisk og har fysiske bevis vedlagt?

Lenke til kommentar
Alt ska komme under ekstremt kontroll. Om ikke lenge vil vi få ID kort, som byttes ut med bankkortene (alt ska bli elektronisk så det fins ingen bevis på verdier noe lenger). Det korter kommer vi til å være helt avhengi av fordi den må vi bruke til alt, den har all informasjon om deg som er mulig, dette ska vist starte i 2008. Neste seg er ID chip, en bedriten microchip som blir stappa in i hånda, den vil bli brukt som bankkort, IDkort og all informasjon om det. Den vil inneholde: Person ID, Bank ID, Navn, Finger avtrykk, Fotavtrykk. og den vil blir brukt så du kan spores opp hvor du hen er i verden 24/7.

 

Vis det er noen som i det heletatt har interesse for detta kan du begynne å skravle på forumet: www.abovetopsecret.com  :whistle:  :p

Det er dit vi er på vei. 1. januar 2007 trår vel det nye EU data-direktivet i kraft, hvilket pålegger alle ISP/Tele leverandører å lagre alle kunders trafikkinformasjon vedr. besøkte url'er/nettsteder, epost, og oppringte tlf.nr. i 2 år. Fra 2010 er det et EU forslag om at alle nye biler må ha innstalert GPS. Ser ut som det går mot overvåkingsamfunn 24/7 ja.

Endret av Hotbox
Lenke til kommentar
Det er dit vi er på vei. 1. januar 2007 trår vel det nye EU data-direktivet i kraft, hvilket pålegger alle ISP/Tele leverandører å lagre alle kunders trafikkinformasjon vedr. besøkte url'er/nettsteder, epost, og oppringte tlf.nr. i 2 år. Fra 2010 er det et EU forslag om at alle nye biler må ha innstalert GPS. Ser ut som det går mot overvåkingsamfunn 24/7 ja.

7447978[/snapback]

Noen må seriøst gi folka i EU-administrasjonen noe mer fornuftig å ta seg til. Vaske dasser, f.eks.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
Folk tror de er jævlig smarte når de kan "heve" seg over teorier som motsier den offisielle bortforklaringen på ting. Man tør ikke stå for noe og være kritisk, bedre å følge saueflokken så man ikke får skjeve blikk.

 

Folk som kjenner meg vet at jeg ikke har noe til overs for saueflokk eller til å være glad i status quo.

 

Det virkelige spørsmålet er: Stoler du blindt på en tenåring som lager video på dataen sin og legger den ut på internett fordi du hater USA og Bush, eller aksepterer du, kanskje med en grad av skepsis, den offisielle versjonen, som tross alt er en del mer logisk og har fysiske bevis vedlagt?

7446803[/snapback]

 

Har aldri sagt jeg tror tenåringer som lager videoer. Det jeg sier er at det brukes som stråmenn som påskudd for å latterliggjøre hele temaer. Det at loose change inneholder feil brukes som argument mot hele 911truth bevegelsen, noe som blir fullstendig irrasjonelt. Logikk og fysiske "bevis", eller rettere sagt den påfallende mangelen av det, er nettopp grunnen til at jeg ikke stoler på den offisielle versjonen av 911. Men nå snakket jeg om "konspirasjonsteorier" generelt, ikke om 911.

Endret av eternal
Lenke til kommentar

Sjekk ut "angels & deamons revealed" og annet som har med illuminati å gjøre.

 

Sjekk også ut masons(frimurere). Magazinet.no har lagt ut link slik at dere kan sjekke ut hvem som er med i denne ordenen. link

 

Hva er målet? Er dette noe vi burde stikke under senga og ikke røre ved?

 

Er selv overrasket hvor mange de er i norge, og at de kjører en "kristen" profil.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...